lille nuppa

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
klem[:)]

takk...det med aborte har gått veldig inn på meg\oss i ettertid,selv om det var riktig da..så skal "folk" som henne om mange medsøstre også,tråkke meg enda lengre ned uten å vite hva de snakker om engang...
tror dere jeg tok abort for morro skyld??
nei,jeg holdt på å bli dumpa!!
men vi har ordnet opp,og vet hvor vi har hverandre!!
er det så galt å ønske seg ett barn til da??? for å glemme alt det vonde også??
herregud,maken til personhets,skjønner ikke at den tråden fikk stå engang[:@]

enkelte er her inne for å spre eder og galle, så jeg har sluttet å bry meg om de for lenge siden. Og du kan trøste deg med at vi andre normalt dødelige her inne (les: vi som ikke er perfekte og innimellom tråkker i salaten), vi hever oss godt over slike utsagn og håper du klarer å gjøre det samme[:)]

Skjønte ikke at det var deg det var snakk om jeg....
Huff....ble litt stygt gjort....[X(][8|]

MEN,som jeg sa i den andre tråden også...jeg dømmer ikke,heller ikke deg...=)
*klem*

Lavmål å lage en tråd om en annen bruker her inne - skjønner godt at du er sinna, Slafsa!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Skjønte ikke at det var deg det var snakk om jeg....
Huff....ble litt stygt gjort....[X(][8|]

MEN,som jeg sa i den andre tråden også...jeg dømmer ikke,heller ikke deg...=)
*klem*

skjønte det temmelig fort,men fikk pm å da[:)] leste aldri HI men...
takk,man gjør feil i livet,og lærer av de...det var riktig avgjørelse den gangen.
og ville aldri gjort det igjen!
føler bare for å forsvare meg liksom,selv om det ikke er nødvendig!
for at folk ikke skal tro jeg er ett monster som tar abort for morro,og lurer gubben til å bli gravide etterpå[8|]

Kanskje greit å la være å lage dritt tråder om hverandre nå da kanskje... [X(]

Prøv å heve deg over det.
Jeg har aldri tatt abort, men har da vett nok i skallen til å forstå at det verken er en lett avgjørelse å ta eller lett å gjennomføre. Og dere er langt i fra de første som har slitt i ettertid, og dere blir ikke de siste.
Og selv om forhold kan hangle, betyr ikke det at man ikke kan klare å finne tilbake til det man hadde og få det bra sammen, og at man kan ha det veldig bra sammen i framtida også.
Det er i motgang man blir sterkere og det er i motbakke det går oppover!

Det blir for dumt når folk stadig må spy ut dritt og faenskap om personer og saker man ikke kjenner hele sannheten om bare for å heve seg selv. da er det de som har problemer!

Jeg holder meg for god for å dømme noen vei her... Ville bare si two wrongs doesn't make a right. Jeg skjønner godt du er såra og innmari lei deg altså, absolutt... [&o]

Nå synes jeg dere skal skjerpe dere begge to!!
Må da for fader gå ann å ta ting på pm vel..?

Utrolig ufint og lage tråd om en annen bruker, men du er jo ikke hakket bedre selv! Skjønner at du er sur, men du gjør det jo ikke noe bedre ved å holde liv i bålet..

ORIGINAL: Cinnamon*

Utrolig ufint og lage tråd om en annen bruker, men du er jo ikke hakket bedre selv! Skjønner at du er sur, men du gjør det jo ikke noe bedre ved å holde liv i bålet..
jeg må da for faen få lov til å forsvare meg eller???!! herregud,la være å les da hvis det plager deg så mye...dere ville gjort det samme,jeg vil bare ha ett svar fra TS jeg[8|] problem med det?
når hun lager en slik tråd om meg,og jeg mottar pm om det senere,ville ikke du gått inn å forsvart deg selv kanskje????

Bare så du er klar over det så var det ingen som dømte DEG. Det ble dømt en person vi ikke vet noe om bortsett fra det som sto i HI,og det var ikke noe solskinns historie. Tror ingen tenkte noe personlig om deg,jeg gjorde i hvertfall ikke det[:)]

ORIGINAL: Labambie

Jeg holder meg for god for å dømme noen vei her... Ville bare si two wrongs doesn't make a right. Jeg skjønner godt du er såra og innmari lei deg altså, absolutt... [&o]
skjønte ikke helt hva du ville frem til her men...*tidlig på morran*[:-]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Cinnamon*

jeg må da for faen få lov til å forsvare meg eller???!! herregud,la være å les da hvis det plager deg så mye...dere ville gjort det samme,jeg vil bare ha ett svar fra TS jeg[8|] problem med det?
når hun lager en slik tråd om meg,og jeg mottar pm om det senere,ville ikke du gått inn å forsvart deg selv kanskje????

Jo, men hele forsvaret ditt faller jo på sin egen urimelighet når du gjør akkurat det samme selv!!!
Skjønner at du er sur, men det er fortsatt ikke greit å lage tråder om andre brukere.
Om du gjør dette bare for å få et svar fra LN, hvorfor ikke sende pm..?

Og hvorfor i all verden føler du at du har noe å forsvare ovenfor en annen bruker på et nettsamfunn...?
Og du ble jo ikke hengt ut med navn!! Hadde ikke du skrevet i den andre tråden er det veldig mange som ikke hadde visst at det var deg det var snakk om..

Du har min fulle forståelse snuppa mi[:)]

hev deg over det du for du er den beste uansett[:)][:)]

og jeg gleder meg allerede til dere får en liten en til[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Bare så du er klar over det så var det ingen som dømte DEG. Det ble dømt en person vi ikke vet noe om bortsett fra det som sto i HI,og det var ikke noe solskinns historie. Tror ingen tenkte noe personlig om deg,jeg gjorde i hvertfall ikke det[:)]
selvfølgelig legger man merke til TS i den tråden! det e rå henge ut! og det var kanskje ingen "solskinnshistorie" men kommer ganske godt frem i det innlegget hva jeg føler om det,så skal folk som hu bla. tråkke folk lengre ned!!
(også skal ikke jeg få lov til å forsvare meg engang her[8|][:-])
og du skrev selv at du ikke hadde noe respekt for meg(TS i den tråden),er ikke det personhets vet ikke jeg[8|][8|]

Back
Topp