Lille murmeldyr

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg er en skikkelig bortskjemt mamma kjenner jeg[:)] Snuppa sovna for kvelden litt før halv ni i går, og gjett hvem som sov helt til klokka 7?[:D] Det er 10 og en halv time i strekk det! Hu har sovi lenge i strekk før også altså, 7-9 timer hver natt, men dette var ny rekord[:D] Hehe...

Får vel legge ut et våkent skrytebilde også da[:D]

Hehehe, godt sovehjerte på hun der [:D] Nesten et under at det finnes våken-bilder av henne [8D] Nydelig liten jente!

Hehe, takk[:)]
For å si det sånn, både mamman og pappan har veldig gode sovehjerter, så hu har det i blodet[:D] Hehe...
Men hu sover ikke så mye om dagen da, er altfor nysgjerrig[8D] Men så lenge hu sover om nattan så kan hu godt være oppe hele dagen for min del[:)]

Er ganske deilig[:)] Jeg får sikkert igjen for det seinere tenker jeg[8D] Men får nyte det så lenge det varer[:D]

så herlig :) her sover han veldig mye gjennom hele døgnet, men skal som regel h met hver 2-3 time. ellers sover han som regel, uansett dag eller natt [:D] ofte må hn vekkes om kvelden for å få kveldsstell og bad

Ja, er jo normalt at dem våkner hver 2-4 time for å spise, men ikke hu her gitt[8D] Hu spiser oftere på dagen da, men er nok skikkelig kraftfôr denna melka mi[:D] Hehe... Eller så blir hu rett og slett dopa av all antibiotikaen jeg har måtte proppe i meg + smøre på meg i de siste ukene[8D] Hehe... Hu sover ikke like lenge om hu får morsmelkserstatning merkelig nok, det skal jo liksom være mer mettende[8D] Men hu er nok like rar som mamman sin den lille snuppa mi[:)]

Back
Topp