Lille miss amerika

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Sitter å ser på det. Å synes vel på en måte at det er litt barneplageri. De skal jo se ut som topp sminkede supermodeller.
De får jo ikke noe vanlig barndom. Så synes det er litt sykt og så mye penger de bruker på dette da.

Godt det bare ikke er meg, som tenker slik :)
Vi er neppe alene. De vill tidsnok merke set presset om å være fine/best ol om ikke foreldrene skal tvinge det på dem.
Merker det allerede på mi som blir 6 år :( jeg roser å skryter vær dag. Å stort sett så vet hun hvor fin hun er .. Men så kommer det dager der hun tror hun ikke er fin nok. Eller har fått ei skrape å får helt panikkangst ingen kan jo se henne sånn :o
Får vondt langt inni hjerterota mi :( :( det er ikke noe hun har hjemme fra, men de plukker det opp.

Å da tenker jeg mye på disse jentene .. Som kjemper om å være finest :(
Det skal ikke være slik :( alle jenter er fine å vakkre på sin måte!
Skulle bare ønske alle innså det

Huff, ja. Det er virkelig tragisk. At foreldre skal ha behov for å vise seg frem gjennom barna slik. Nei fysj jeg blir kvalm

Forbanna svekka foreldre! Provoserende, trist og forkastelig!!

Enig med deg. Trist å se barna sånn, både så fulle av sminke og dill, men også i en så "seriøs" konkurranse når man egentlig bare skal få ha det gøy. Man ser det godt på foreldrene, nesten alltid virker det som en drøm som mor selv aldri har kunne oppfylt for seg selv, så de lever den ut gjennom barna. Skammelig:o

Back
Topp