Lille Milles jule temping.. Da avslutter vi denne pp'en!

INGEN mensen som skal komme idenne gården nei lille mille!!! [:D]
 
*venter på en gladmelding fra deg på nyåret vet du*
 
 
Ha en suuuuper nyttår vennen-så snakkes vi ganske snart igjen! STOR kleMMM[:)]
 
Det skal ikke kommen noen TR her nei Lille Mille!
 
Her skal vi bare ha spirer i magen på nyåret!
 
Masse lykke til og klemmer fra meg![:)]
 
Dere er så helt fantastiske jenter!!! [:D] Blir helt rørt av det dere skriver jeg..[:)]
 
Om spiren ikke har satt seg, så er jeg iallefall glad for at jeg har blitt "kjent" med så mange fine jenter her inne.. tusen takk jenter! [:D]
 
Og du HOPEFULLGIRL du har helt rett [;)] Om et par dager så er det POSITIVE tester som står får døren!! [:D] Hihi.. (Håper så inderlig det)
 
Godt nyttår til dere alle, dere er best!!! [:D]
 
Jeg tok en EL test i stad da.. bare for moro skyld.. hihi [:)] (Dum som jeg er)
 
Det var ikke bare en strek, men en og en halv.. den var svak - men synlig til tross.. [8|] Jaja, det har jo ingen ting å si.. har hatt slike tester før EL før også så... Men spennende var det.. [:)]
 
Grunnen til at jeg tok den var at jeg har følt meg så rar idag.. vet ikke helt hva slags ord jeg skal sette på det.. men merkelig rett og slett..[8|] Hmm.. Har hørt at man kan få økt sexlyst før EL, men er det sånn før TR også?? I allefall for meg nå... Hjelp!! [:D]
 
Fin start på det nye året iallefall.. hihi [;)]
 
Har fri!!! [:D]

Dag 1. 36.92 Vondt, vondt, vondt...
Dag 2. 36.76
Dag 3. 36.79
Dag 4. 36.80
Dag 5. 36.76
Dag 6. 36.66
Dag 7. Glemte det visst jeg.. dummen..
Dag 8. 36.63
Dag 9. 36.58
Dag 10. 36.72
Dag 11. 36.70
Dag 12. 36.52
Dag 13. 36.57
Dag 14. 36.74
Dag 15. 36.52
Dag 16. 36.59
Dag 17. 36.40
Dag 18. 36.60
Dag 19. 36.64
Dag 20. 36.63 Nå ser det ut som om jeg har EL ganske snart!!! Positiv EL test!!!!!
Dag 21. 36.65 Negativ EL test igjen.. men lav temp..[8|]
Dag 22. (36.29) Teller ikke med denne..
Dag 23. 36.75
Dag 24. 36.77
Dag 25. 36.72
Dag 26. 36.62
Dag 27. 36.87 
Dag 28. 37.04 Har så vondt nå!! TR som melder sin ankomst igjen skjønner jeg.. uff!! [:(]
Dag 29. 36.84 Da var vi like langt igjen..[:@]
Dag 30. 37.11 Høøøøøøøøøy!!!
Dag 31. 36.86 Hvorfor gjør du dette mot meg teite temp??? 
Dag 32. 37.06 Soooovet veldig dårlig i natt altså...
 
Hadde så lyst til å teste idag jeg, men heldigvis gjorde jeg ikke det. Puh! [:)] Hadde blitt så skuffet av å se en negativ test nå på det nye året. 
Da er det bedre at TR bare dukker opp, hun er ikke langt unna kjenner jeg...[:@] Shit happends!
 
Tror du skal se bort fra den temperaturen der Lille Mille. Nyttårsfeiring og dårlig søvn kan krølle mye til. Og det er sjelden man er så sikker på at mensen skal komme som når man er gravid. Masse murringer?
 
Godt nyttår!
 
Klem fra Maur
 
Ja sånn av og på murringer.. [:(] AU...

Super ømme brystvorter og vonde bryster... men.. det er jo også tegn på TR så jeg velger å tro at det er det det er jeg altså.. [:)] Da blir jeg ikke for skuffet når tanta dukker opp.

Men innerst inne håper man jo alltid.. dere vet hvordan det er?? [;)] Gang på gang gjør man det mot seg selv.. hihi.. dum som et brød vet du.. [:)]
 
GODT NYTTÅR til deg Maur!!  [:D]
 
Hva står det på tickeren min?? 3 dager igjen til testing?? Det var det jo igår og!! Ser dere det samme som meg??[8|] Da må jeg fikse på den i så fall!
 
Står 2 for meg...
 
Tester du i dag? morgen? flink og vente til ikm?
 
*kjempespent og gira for deg*
 
Jeg venter nok jeg altså.. Har på følelsen at TR kommer, så da venter jeg liksegodt.. [:)]
 
Ingen grunn til å teste hvis ikke tanta blir forsinket vet du..[;)] Om hun ikke er her imorgen så er hun er på onsdag tenker jeg.. Slemme tanta!
 
Men det går helt greit..[:)]
 
Takk for at du er spent på mine vegne[:D]
 
Uff da kjære du.. dumt med enda en negativ test [:(] Men ikke gi opp håpet [;)] Jeg tror bare rett og slett de testene har gått ut på dato.. hihi.. [;)] Vi sier det vi..foreløpig iallefall..
Jeg håper jo at vi kan slå følge inn i svangerskapet jeg da, om det ikke blir denne gangen så kanskje neste..?? [8|] Jeg krysser fingrene for at det er VÅR tur NÅ!!!!!![:D] 

Tusen takk for de fine ordene du skriver [:)] Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg da... *flau* [:)]

Jeg har jo :
-vondt i magen av og på (tegn på TR)
-vondt i brystene (tegn på TR)
-super varm (skulle tro det var overgangsaldern som kommer) HOT MAMA! [;)]
-småkvalm faktisk (enten fordi jeg er sulten eller altfor mett-er jo jul og nyttår på engang..)[:)]

Så her er det full analysering, samtidig som jeg vet at det er tanta som kommer.. rart hva man gjør gang på gang altså.. Hvor dum går det ann å bli liksom??
 
Men jenter.. i og med at tempene mine hopper så opp og ned, kan ikke det også bety at jeg kan ha en syklus uten EL?? [8|]
 
http://www.pernille.info/basaltemp.htm står det jo at
 
Kurver hvor tempen hopper opp og ned eller holder seg nokså konstant (også kalt monofasisk kurve), er tegn på syklus uten eggløsning. Dette er normalt en gang i blant, men gjentar det seg ofte bør man kontakte gynekolog.
 
Hva tror dere? Har jeg hatt en ordentlig EL denne måneden??? [8|]
 
Begynte å lure på det nå jeg.. siden tempene har vært så rare denne gangen.. hmm??
 
Har jeg ikke hatt EL så er det jo ingen grunn til å håpe på en spire iallefall.. [:(]
 
Ja jeg skulle ønske du var kvalm du også.. hihi [;)]
 
Men jeg har gått i fella før (virker som om jeg gjerne gjør det igjen..) med å ta alle disse tegene som noe positivt, mens det alltid ender opp med TR..
 
Så det gjenstår kun å se.. [:)] 
 
Det er du det hopefullgirl.. [;)]
 
Regner med at du sier ifra hvis det er noe som må oppdateres.. hihi..[;)] Hvis de gamle testene plutselig ble positive eller noe sånt.. hehe[:D] ET MIRAKEL!!!!
 
 
Tror til å med at det er en ekstra nyhetssending om denne produksjonfeilen!
 
Godt at vi kan le av det sier bare jeg
 
Hihihihihi
 
 
(vi har visst lik humor)
 
ORIGINAL: Nesing

Jeg fortsetter å håpe masse for dere begge to! Synes det er vel fortjent at dere omsider får en pos graviditetstest nå! Hm, dårlig effekt på dette babystøvet mitt altså [&:], men jeg sender nå en ny dose uansett ! Snart må det da funke?! [:)][;)]

 
Nesing.. vi får håpe dette babystøvet virkelig har god effekt..[;)] Så her forsyner jeg meg grovt!!![:D]
 
Har fri!!! [:D]

Dag 1. 36.92 Vondt, vondt, vondt...
Dag 2. 36.76
Dag 3. 36.79
Dag 4. 36.80
Dag 5. 36.76
Dag 6. 36.66
Dag 7. Glemte det visst jeg.. dummen..
Dag 8. 36.63
Dag 9. 36.58
Dag 10. 36.72
Dag 11. 36.70
Dag 12. 36.52
Dag 13. 36.57
Dag 14. 36.74
Dag 15. 36.52
Dag 16. 36.59
Dag 17. 36.40
Dag 18. 36.60
Dag 19. 36.64
Dag 20. 36.63 Nå ser det ut som om jeg har EL ganske snart!!! Positiv EL test!!!!!
Dag 21. 36.65 Negativ EL test igjen.. men lav temp..[8|]
Dag 22. (36.29) Teller ikke med denne..
Dag 23. 36.75
Dag 24. 36.77
Dag 25. 36.72
Dag 26. 36.62
Dag 27. 36.87 
Dag 28. 37.04 Har så vondt nå!! TR som melder sin ankomst igjen skjønner jeg.. uff!! [:(]
Dag 29. 36.84 Da var vi like langt igjen..[:@]
Dag 30. 37.11 Høøøøøøøøøy!!!
Dag 31. 36.86 Hvorfor gjør du dette mot meg teite temp??? 
Dag 32. 37.06 Ble en sen busselulla.. og har soooovet veldig dårlig i natt altså...
 
Imorgen er den egentlige dagen for IKM.. Det er så spennende å se om hun kommer til tiden, men som jeg samtidig vet at hu drøyer'n iallefall til onsdag.. Hu elsker jo å holde oss på pinebenken..
 
Gleder meg litt jeg.. for om det ikke har klaffet denne gangen heller så er jeg jo allerede igang med en ny pp så fort TR er kommet! Det går ikke ann å mislykkes [:D]
 
Jøss da.. hva feiler det meg nå da? Så optimistisk liksom, sånn rett før TR.. hmm.. muffens..[8|]
 
Det blir sånn etterhvert.. Det er bare å gjøre det beste ut av neste PP..[:D]
 
Føler at denne pp'en snart er over..

Dag 1. 36.92 Vondt, vondt, vondt...
Dag 2. 36.76
Dag 3. 36.79
Dag 4. 36.80
Dag 5. 36.76
Dag 6. 36.66
Dag 7. Glemte det visst jeg.. dummen..
Dag 8. 36.63
Dag 9. 36.58
Dag 10. 36.72
Dag 11. 36.70
Dag 12. 36.52
Dag 13. 36.57
Dag 14. 36.74
Dag 15. 36.52
Dag 16. 36.59
Dag 17. 36.40
Dag 18. 36.60
Dag 19. 36.64
Dag 20. 36.63 Nå ser det ut som om jeg har EL ganske snart!!! Positiv EL test!!!!!
Dag 21. 36.65 Negativ EL test igjen.. men lav temp..[8|]
Dag 22. (36.29) Teller ikke med denne..
Dag 23. 36.75
Dag 24. 36.77
Dag 25. 36.72
Dag 26. 36.62
Dag 27. 36.87 
Dag 28. 37.04 Har så vondt nå!! TR som melder sin ankomst igjen skjønner jeg.. uff!! [:(]
Dag 29. 36.84 Da var vi like langt igjen..[:@]
Dag 30. 37.11 Høøøøøøøøøy!!!
Dag 31. 36.86 Hvorfor gjør du dette mot meg teite temp??? 
Dag 32. 37.06 Ble en sen busselulla.. og har soooovet veldig dårlig i natt altså...
Dag 33. 36.77 Klarte ikke å sove i natt!! Voffsen måtte ut, og har liggi å vridd meg hele tiden..
 
Uff.. jeg er jo enda trøttere nå enn når jeg la meg i går jo!! [:(] Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har klart å sove gjennom en hel natt i det siste..[8|]
 
Men se så lav tempen er da..[:(] Enn så mye jeg håper at denne vanskelige natten har skylden for denne tempen så må jeg nok innse at løpet snart er over....
 
Tanta lusker nok rundt hjørnet her nå ja... Kommer med oppdateringer ikveld, når jeg kommer hjem fra jobb!
 
Ha en fin dag alle sammen [:D] Håper på noen positive tester idag! [;)]
 
Så spennende. Håper tanta holder seg borte (for oss begge)[:D]. Lukke til med testing imorgen, hvis du klarer å holde deg til det da...[8D]
 
Back
Topp