Lille Mille:)

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg så at du hadde fått deg symaskin...hva slags fikk du? Er så nygjerrig [;)] Hva skal du sy?

Ja jeg fikk symaskin (Husqvarna) av min kjære [:D] Var veldig lei av å måtte dra til mamma eller svigermor hver gang jeg skulle legge opp noen bukser (som jeg ofte må - siden jeg er så kort i drittfallet [8D]), men nå kan jeg gjøre det hjemme på mitt eget hobbyrom [:D] Har 2 ledige rom her hjemme som står tomme, mangler bare litt tapet og maling så er det ene klart til å bli min sy og strikke stue [:D] Skal ha stort bord, og hyller til alt garn og sygreiene mine

Har tenkt til å sy litt av hvert egentlig. Gardiner, duker, vesker, sminkepunger, klær osv. Får begynne i det små tror jeg, er ikke helt racer på dette med symaskin enda [&:] Men øvelse gjør mester har jeg hørt.. [8|]

Jøje meg du høres utrolig flink ut[:)] Jeg er ikke så flink nei. Høres deilig ut med et hobbyrom, hadde vi hatt noen ekstra rom så skulle jeg gjerne ha hatt det også. Har sagt til gubben at når vi flytter, så skal jeg ha mitt eget hobbyrom hvor jeg kan ha alle sakene mine osv for nå ligger de mer eller mindre å bare slenger. Husquerna er jo en topp symaskin da[:D] 

Handler du på stoff og stil?

Handler litt "stoff" der jeg kommer over noe fint jeg [:)] Er jo så mye lekkert å få tak i på nett, også har jeg hørt at på loppemarked kan man alltids finne noen gjemte skatter. Så jeg tror kanskje jeg blir å se på loppemarkeder fremover [:)]

Gleder meg masse! [:D] Holder jo på med strikking for alle penga nå da (kan jo se på bloggen min under her), men får bytte litt på i tiden fremover kanskje. [:)]

Ja du får satse på å få deg ditt eget rom etter hvert da vet du [;)] Det er jo veldig morsomt med håndarbeid!

Ja og så avslappende

HOLY MACCARONI..DU ER DYKTIG

Du da, søt du er.. ikke så flink akkurat [;)] Øvelse gjør mester, og jeg satser på å bli verdensmester i strikking [8D] Hihi..

Kunne ønske jeg var like flink som deg altså.. jeg elsker håndarbeid, er det jeg gjør når jeg slapper av

Ja, da tenker man ikke på annet enn det man driver med liksom [:)] Utrolig avslappende er det.

kom borti block knappen jeg men fikk til å unblock deg..hihi... var ikke mening.

Kunne ønske jeg kunne sy dag inn å dag ut. Nå har jeg lyst lære å strikke sånn som deg[:D]

Hvor på nett handler du stoff?

Øy, blokkerer du meg altså [8D] Stoff & Stil som du sa, veskedilla har også litt stasj jeg trenger til veskene mine [:)] Har ikke handlet så mye enda, men sitter og googler på nettet for å finne bra priser og fine tekstiler [:)] Er mye man finner takket være google [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Øy, blokkerer du meg altså [8D] Stoff & Stil som du sa, veskedilla har også litt stasj jeg trenger til veskene mine [:)] Har ikke handlet så mye enda, men sitter og googler på nettet for å finne bra priser og fine tekstiler [:)] Er mye man finner takket være google [;)]

var jo ikke meningen da[8D]hihi..

Snill du er Nesing [;)] Jeg så du hadde kommentert der inne, og det liker jeg svært godt - takk for det [:D] Alltid litt moro å dele det man gjør med andre, spesielt hvis man er bittelitt stolt [8D]

Gratulerer med symaskin, tenker på å kjøpe en selv også.....men vurderer merker for ikke bestemt meg.
Lykke til med syingen.[:D]

Wow, du er flink, Lille Mille!!  *skryyyyyyt*

Tusen tusen takk for at du har lagt ut oppskriften på sokkene LilleMille.

Bare hyggelig [:)] Lykke til med strikkingen [;)]

Back
Topp