*Bobbo* Forumet er livet 22 Sep 2009 #1 Masse masse lykke til imorra vennen. [:)][:)][:)] Kommer til å tenke masse på deg. Når skal du inn?
*Bobbo* Forumet er livet 22 Sep 2009 #3 ORIGINAL: Lille Mille Åh, tusen takk snille *Bobbo*n min Skal inn 10.30 [:)] Da rekker jeg kanskje å se oppdateringen før jeg går på jobb. [:)]
ORIGINAL: Lille Mille Åh, tusen takk snille *Bobbo*n min Skal inn 10.30 [:)] Da rekker jeg kanskje å se oppdateringen før jeg går på jobb. [:)]
Lille Mille Gift med forumet 22 Sep 2009 #4 Satser på at jeg rekker og oppdatere deg før du må på jobb [;)]
*Bobbo* Forumet er livet 22 Sep 2009 #5 ORIGINAL: Lille Mille Satser på at jeg rekker og oppdatere deg før du må på jobb [;)] [:)][:)][:)]Satser på det, ellers får jeg bare smøre med med tålmodighet til jeg kommer hjem.
ORIGINAL: Lille Mille Satser på at jeg rekker og oppdatere deg før du må på jobb [;)] [:)][:)][:)]Satser på det, ellers får jeg bare smøre med med tålmodighet til jeg kommer hjem.
Lille Mille Gift med forumet 22 Sep 2009 #6 Ja du klarer det også du [;)] Er jo ikke sikkert det er noe spennende å oppdatere om.. men får håpe det [:)]
Ja du klarer det også du [;)] Er jo ikke sikkert det er noe spennende å oppdatere om.. men får håpe det [:)]
*Bobbo* Forumet er livet 22 Sep 2009 #7 ORIGINAL: Lille Mille Ja du klarer det også du [;)] Er jo ikke sikkert det er noe spennende å oppdatere om.. men får håpe det [:)] Klart det blir noe spennende å oppdatere. [:)][:)][:)]
ORIGINAL: Lille Mille Ja du klarer det også du [;)] Er jo ikke sikkert det er noe spennende å oppdatere om.. men får håpe det [:)] Klart det blir noe spennende å oppdatere. [:)][:)][:)]
S snoopy81 Forelsket i forumet 22 Sep 2009 #8 Lykke til med uttaket imorgen snuppa[:)] Det skal gå bra vettu[:D] Blir spennende å se hvor mange egg dere får ut[;)]
Lykke til med uttaket imorgen snuppa[:)] Det skal gå bra vettu[:D] Blir spennende å se hvor mange egg dere får ut[;)]
*blomsterpia* Forumet er livet Juli13-jentene 22 Sep 2009 #9 Masse lykke til snuppa! Dette går så bra så, tipper du får ett flott gullegg inn på fredag og en masse andre gullegg på frys[:)]
Masse lykke til snuppa! Dette går så bra så, tipper du får ett flott gullegg inn på fredag og en masse andre gullegg på frys[:)]
T t.t.h. Elsker forumet 22 Sep 2009 #10 kjempe kjempe masse lykke til i morgen[;)][;)][;)]gleder meg til oppdateringa[;)][;)]
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 22 Sep 2009 #11 JIPPI uttak i morgen Masse masse lykke til og håper på mange flotte egg[:)][:)][:)]
L *Laila* Forumet er livet 23 Sep 2009 #16 Tenker på deg snuppa,dette går bra Lykke til,venter spent på oppdatering[;)]
S snoopy81 Forelsket i forumet 23 Sep 2009 #17 Gleder meg til oppdatering[:)] Håper det er like rundt hjørnet[:D]