Lille Mille

snoopy81

Forelsket i forumet
Hei!!

Har du hørt noe fra porgrunn?[:D]

Nei.. ingenting... [:(] Men har jo bare gått en månede siden de mottok henviningen/søknaden.

Har du eller? [:)]

Kjedelig å gå å vente sånn[:(]men såg på nettsiden for en tid tilbake at d var 2-3 mnd ventetid[8|]

Ikke hørt noe, men jeg mente at vi skulle få et brev med litt informasjon før vi fikk selve timen. Det sa de ihvertfall til meg når de ringte forrige uke.
Hvis jeg ikke har fått et brev innen 14 dg så tror jeg at jeg ringer ned og sier at jeg kan komme på kort tid, hvis det skulle komme en avbest.

Hvis jeg var deg så ville jeg ringt ned nå, det er jo tross alt en mnd siden du fikk sendt henvisningen dit[;)] 

Keep me updated[:)]

Ja det var det legen min sa til meg også.. men så byttet de til 4 måneder på nettsiden og skrev det i brevet vårt [:(]

Men det er fordi de skal ha stengt i mars tror jeg.. [8|] Satser på at april er den rette måneden [:D]

ORIGINAL: snoopy81

Ikke hørt noe, men jeg mente at vi skulle få et brev med litt informasjon før vi fikk selve timen. Det sa de ihvertfall til meg når de ringte forrige uke.
Hvis jeg ikke har fått et brev innen 14 dg så tror jeg at jeg ringer ned og sier at jeg kan komme på kort tid, hvis det skulle komme en avbest.

Hvis jeg var deg så ville jeg ringt ned nå, det er jo tross alt en mnd siden du fikk sendt henvisningen dit[;)] 

Keep me updated[:)]

Skal selvsagt holde deg oppdatert snoopy81 [;)] Det må du også!!?

men lurer fælt på om jeg skal bestille time hos gyn i mellomtiden.. sånn at jeg kan utredes litt mer før timen på sykehuset.

Men er det noen gyn. i nærheten som kan gjøre dette?? Vet du det??

Hvor bor du da? Jeg er fra tønsberg, går hos en flink her. Men spørs jo litt hvor du er fra. Vet via en bekjent at det er en flink i larvik også[:)]

Tønsberg/Larvik blir litt langt unna tenker jeg... eller er ikke så langt unna akkurat, men tenkte mer på i nærheten av Porsgrunn/Skien. Men da vet jo ikke du det [;)]

Vet om Roar M Fjeld, spesialist på kvinnesykdommer. Han holder vel til i skien mener jeg..

Vi får se.. kan hende det er like greit for meg å vente til vi kommer inn til time på sykehuset.. I og med at jeg har seriøs angst for å gå til leger! Like greit å holde seg til en plass kanskje..

Men oppdateringer er på sin plass altså [;)]

Speaking of............ har akkurat kommet hjem fra trening. Og da jeg kom hjem så lå det et brev fra porsgrunn til meg.[:D]Hvor de sier de har mottatt henvisningen og at det er 4 mnd venting[:'(] Jaja, nå er vi igang.[:)]
Skal visst ta noen blodprøver også, mellom dag 2-5 av syklusen, så det blir vel på man/tirs hvis alt går etter planen, venter tr i helga.

Skjønner at du heller vil finne en lege nærmere, men på en annen side så er det jo bare 3 mnd igjen for deg, kanskje mindre også hvis du er heldig så kanskje det er like greit å vente........spørs hvor tålmodig du er[;)]
Du ligger jo en nesehår foran meg i køen, blir spennende å høre når du har vært der på vårparten[:D]

Håpa tida plutselig går fort for dåke begge[:D]

Huska når eg gjekk og venta sånn.. Trudde aldri dagen skulle komma, men plutselig var den der alikavel[;)]

Eg og høyre til Porsgrunn og er veeeeeldig fornøyd[:)][:)][:)]

vestlandsjento: [:D] Jeg skjønner godt at du er fornøyd med porsgrunn! Dere venter jo en liten en!
Og jeg ser iallefall lys i tunnelen når det er sånne som deg her tålmodig, god og snill! Thank you!

snoopy81: Er det sant? kom brevet igår??

Jaja, da gjenstår det å smøre seg med en real omgang tålmodighet. Har en krukke stående her hvis du vil ha? (Ikke at den hjelper da, selv om den inneholder nærende, pleiende antioksidanter!)
Hahaha..

Fra spøk til alvor, du kan jo sette deg på sånn avbestillingsliste da?

Da har jeg ringt og sagt at jeg kan komme på kort varsel......hun noterte det i journalen min[:)] Spurte i samme omgang om de hadde noe stengt på sommeren, og jada hele juli.[:'(] Det kan bli potensielt kjipt for oss, for 4 mnd venting så havner vi i begynnelsen på juni, og da får vi sikkert ikke oppstart før i august.[:@]

Men jeg krysser fingrene for at vi kan komme inn før da[:D]

Hva sa hun når du ringte? Jeg er så sinnsykt nervøs for at jeg skal virke masete jeg, og på den måten havne langt bak i køen [:(] Men er vel bare tullete tanker jeg går og tenker...

Bare sa det at: " det er sikkert flere enn meg som ringer for dette, men vil bare si at jeg kan komme på kort varsel hvis det skulle være en avbestilling." Ok sa hun, skrev det opp i journalen.

Ingenting å grue seg for egentlig[;)] Hun virka litt stressa, men det er sikkert bare fordi de har en del å gjøre. De er nok vant til folk som ringer og sier dette.

Dette fikser du[:D] Og du havner ikke lengre bak i køen av den grunn[:)]

Vet du hva jeg gjorde?? Sendte mail jeg. Har vært i kontakt med de pr. mail før så tenkte at da ser de det når de har tid osv.. Skikkelig feig, men da er det iallefall gjort.

.

Kanskje jeg skulle sendt flaskepost? Hmm.. ikke dumt... [:)]

Fikk svar med en gang!! [:D]

Da er vi registrert på sykehusets ringeliste [:D]

Så bra. Slapp å ringe også[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Hurra!!!!
Håper noen fraskriver seg plassene sin snart[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

ORIGINAL: Lille Mille

Hurra!!!!
Håper noen fraskriver seg plassene sin snart[:)]

Ja gjett om.

Dear God, let somebody get pregnant without the help from Porsgrunn Fertilitycenter. So me and my husband can jump forward in the line!! Yes yes yes... YOU CAN DO IT!

Hahahaha... jeg er så god i engelsk [:D]

Er fornøyd med Porsgrunn her også, men det er vel oppussing av labben det var tror jeg i mars, de fikk noe klager der iallefall. Fikk beskjed fra en bekjent her hjemme. Men det må jo gjøres, men synd at det blir en mnd eller er det mindre tid tro som de må holde stengt pga dette vedlikeholdet og oppdateringen av labben, jeg tror det var labben de måtte gjøre noe med, eller var det uttaksrommet?

Back
Topp