Lille Mille

Ivara

Forelsket i forumet
Så trist å lese at det ikke gikk denne gangen heller vennen [:(] Det er så utrolig trist og ufattelig meningsløst at noen skal slite så mye som dere.
Sender over mange varme klemmer til deg vennen min.

Off...
Nei og nei..
dette var kjempe trist å lese...
tenker masse på deg og håper med tiden det vil gå bra og at du klarer å tenke fremover og kanskje på nye forsøk... Ta vare på hverandre...

Stor trøste klem sendes

ORIGINAL: GunnElin

[:(][:(][:(]
Har ikke ord.
Sender masse gode tanker å klemmer din vei

ORIGINAL: siwro

Har ikke ord.

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Nesing

Kjære vennen min!
Regner med at du har ønsket mest mulig anonymitet rundt dette forsøket ettersom du ikke har annonsert det her inne og det har jeg stooooooooor forståelse for. Skjønner nå at det heller ikke denne gangen har klaffet [:(]. Det gjør meg ufattelig vondt. Aner ikke hva jeg skal skrive......

Sender deg noen store trøsteklemmer selv om de ikke har noen effekt! Du er ei super jente som jeg beundrer stort. Ditt gode humør, dine morsomme kommentarer og koselige tråder hjelper alle oss andre til å komme ovenpå dersom vi har tunge dager. Nå er det DU som trenger vår støtte! Skal prøve å støtte deg så godt jeg kan.

Varme klemmer fra Nesing

Signerer på det sterkeste her.
Tenker på deg vennen min.

Uff nå føler jeg meg litt dum. [&o] Var ikke meningen å "annonsere" på vegne av deg her inne vennen.
Jeg leste det tilfeldigvis i en annen tråd der du skrev veldig åpent om det, så tenkte det var greit med litt ekstra omtanke jeg.

Beklager hvis jeg gjorde noe dumt her nå.

[:(]Huff så trist at det ikke klaffa for dere, kunne virkelig ønske det gjorde det[:(] Tenker på dere, klem

Tusen takk alle sammen. Ivara, det gjør ingen ting at du skrev om det. No problem snuppa [;)]

Fikk meg en smell når testen viste negativt nok en gang i går, satsa liksom alle korta på at det var 3 ferskforsøk som måtte til, men det var det visst ikke. [:(] Gråt og gråt i hele går, orket ikke snakke med noen. [:(]

Dagen i dag er mye bedre - har snakket mye om hva vi skal og om vi skal prøve noe mer nå med det første. Nå legger vi alt på hylla. Tanken er; Jeg satser på å begynne på skole neste år. Prøver meg på barnevernspedagog, så får vi se hvordan det går. Det er jo 3 år på skole, og jeg har nødt til å fokusere på noe helt annet. Er så lei det her - har jo holdt på i over 6 år med det her baby greiene liksom! Og når skolen er over tror jeg vi går rett over på adopsjon [:)] Har egentlig lyst til å sette igang den prossesen med en gang, men må komme over dette og bli 100 % klar for det først.

Skal mase på sykehuset til uka, VIL ha lap! Vil vite om det er noe annet enn PCOS min som gjør dette så himla vanskelig [:(] For om det er enda mer som gjør det trøblete så gidder vi ikke tenke på private forsøk i det hele tatt. Men vi får se... Nå er det pause fra det her, pusser opp hytta og nyter friheten vi har foreløpig [:)] God drikke kan jo nytes når man vil også [8D]

Takk for at dere tenker på meg, det varmer godt [:)] Dere er gode!

åååh Lille Mille det var trist å høre.

ønsker deg masse masse lykke til vidre på ferden, med skole og absolutt alt..
vet ikke hva annet jeg skal si.
synd det endte som det gjorde, skulle virkelig ønske dere fikk det til denna gang.

Unner deg alt godt her i verden!!
Kos deg masse vennen!!

klem fra meg

Skjønner godt den smellen du gikk på når siste ferske forsøk også gikk i vasken. Den følelsen er rett og slett tung, man føler liksom at man står på bar bakke på nytt. [&o] Kjenner meg igjen i mange av de tankene og følelsene du har nå. Det var også derfor jeg ville gi deg litt ekstra oppmerksomhet, fordi du fortjener det! Godt å høre at du ikke tok det ille opp [:)]

Sikkert lurt å ta en pause og tenke på noe helt annet en stund, og som Nesing sier, mulighetene finnes jo der ute på en eller annen måte. Du er sterkere enn du tror vennen, det har du bevist mange ganger, og en dag SKAL det bli din tur til å bli mamma.

Stor klem fra meg!

ORIGINAL: siwro

åååh Lille Mille det var trist å høre.

ønsker deg masse masse lykke til vidre på ferden, med skole og absolutt alt..
vet ikke hva annet jeg skal si.
synd det endte som det gjorde, skulle virkelig ønske dere fikk det til denna gang.

Unner deg alt godt her i verden!!
Kos deg masse vennen!!

klem fra meg

Vil bare sende deg en kjempe stor klem venenn.....

Har ikke ord.

Jeg vet ikke hva jeg skal si... Vet heller ikke hvordan du føler det nå.
Kan ikke annet enn å sende deg varme tanker og klemmer[:)]

Forferdelig trist at det skulle gå slik! Sikkert lurt å ta litt pause no ja! Masse lykke til med studiar og evt adopsjon. Vurderar sterkt adopsjon me og om ikkje vårt 4. ICSI og 5. egginnsett skulle lykkast!

Følte på meg at jeg måtte inn her å sjekke om det var noe nyheter om deg, og dessverre var det ikke sånne gode som jeg hadde håpet på[:(] Er så lei meg på deres vegne, og klarer ikke å forestille meg hvor tøft og vanskelig det må være. En ting er når man "bare er vanlig prøver" og TR kommer måned etter måned, en annen ting er når man går igjennom forsøk etter forsøk uten å lykkes[:(] Fikk skikkelig vondt i magen nå, at verden kan være så urettferdig! Du må ikke gi deg i forhold til sykehuset, du bør jo få en grundig sjekk om det kan være noe annet - sånn at dere vet det i forhold til eventuelle fremtidige forsøk. Skjønner at du er kjempesliten av dette, så det kan jo høres ut som en fin idé å begynne å studere[:)] Er nok lettere å få alt litt på avstand da, selv om det nok heller ikke bare er å knipse så tenker man på andre ting liksom.

Du vet jeg tenker på deg, og det har jeg også gjort masse den siste tiden. Sett her om det har vært noen oppdateringer og sånn, men skjønner innmari godt du ikke har ropt ut om forsøket. Har derfor heller ikke villet sendt deg melding for å spørre, vil ikke trenge meg på om du ikke ville si noe[:)]
Sender deg i allefall en megastor klem, for at du er den du er

Takk Nesing, *blomsterpia*, Ivara osv osv... Takk for gode ord alle sammen [:)]

Skal si dagene går opp og ned. I dag har det vært en H....... dag! [:(][:@] Vært sammen med den stoooore familien til min kjære i dag. Og det eneste jentene i den familien snakker om er svangerskap, fødsler, babyer og alt som følger med [:(] Der sitter en stor gjeng med damer/jenter og skravler om ting jeg ALDRI får oppleve. Jeg distanserer meg fra dem og sitter med mannfolka, som jeg alltid gjør når vi samles.. Føler meg så lite kvinnelig som det går an, og later som jeg hører på hva gutta sier, mens jeg egentlig sitter med en stor klump i halsen og konser for å holde tårene inne [:(] 11 tante og onkelbarn i alderen 15 år til 3 uker gråter, ler, leker og herjer rundt oss.... Hvorfor skal det gjøre så vondt? [:(] Har bare lyst til å krype opp i senga og bli værende der...

Uff.. satser på at dagen i morgen blir bedre [8|]

Huff... Skjønner godt det er en prøvelse og være i sånne tilstelninger ja. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Du fortjener så mye mer enn hva livet gir deg for tiden! Tenker så på deg, utad er du veldig sterk og positiv i allefall. Blir så glad når jeg ser FB-statusene dine, de er så positivt ladet uansett hva du skriver liksom. Selv om det sikkert ikke føles sånn inni deg hver dag så holder du maska bra virker det som. Ikke alle som hadde klart det[:)]

Det ER vondt å være den eneste som ikke "klarer" å få barn. Og ekstra ille er det med slike tilstelninger rett i etterkant av negativt forsøk [&o] Skjønner godt at du bare vil krype inn under dyna og bli der, det har jeg også villet mange mange ganger. Det er noe med at man ikke vil "påtrykke" andre sin sorg, samtidig som man skulle ønske at de kunne se hvor forferdelig grusomt man har det. Barnløshet er en vondt sorg fordi den er så usynlig og ubegipelig for andre, men så allestedsværende for den som står oppi det. Du er ikke unormal som føler dette Lille Mille, jeg tror alle som har vært i vår situasjon kjenner seg igjen i det du skriver. Ikke at det blir noe lettere av den grunn, men det hjelper vel LITT å vite at du ikke er totalt unormal ihvertfall.

Mange klemmer til deg, du er ei flott jente på alle måter! [:)]

Back
Topp