Lille Mille

Kakken

Forumet er livet
VIP
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19362373 [:)]

vel fortjent LIlle MIlle[:D]

Spør hvis du lurer på noe angående hvordan dette foregår når du har lest det [:)]

Det syns jeg du fortjente[:)]

Velfortjent snuppa[:D]

Dette er så velfortjent lille mille [:D] Du er så utrolig blid og positiv for alle [:D] Håper at din lykkedag er nær for det fortjener du virkelig [;)] stooooor klem

Dette er sååå fortjent vennen min. Du er en helt FANTASTISK jente. [:)][:)][:)]

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tusen takk!

Jeg vet om så mange andre som fortjente dette mye mer enn meg, siden jeg har blitt litt av en "bitter gammel kjerring" [8D] Men det kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt pga den dumme negative testen jeg nok en gang fikk på dette forsøket [:(]

Tusen takk jenter, dere er toppen!

veldig lei meg for du fikk negativ test, var jo ikke sånn det skulle gå, skulle jo være din tur nå
ORIGINAL: Lille Mille

Jeg vet om så mange andre som fortjente dette mye mer enn meg, siden jeg har blitt litt av en "bitter gammel kjerring" [8D] Men det kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt pga den dumme negative testen jeg nok en gang fikk på dette forsøket [:(]

Ånei [:(] Dette var veldig trist...Det skal bli din tur også, det har jeg bestemt....stoooor klem til deg

ORIGINAL: Lille Mille

Tenker på deg snuppa. [:)] Du er toppers!

Back
Topp