søvnlø
Betatt av forumet
Da har baby Liam blitt født. Og jeg kan, med hånda på hjerte si, at det var det verste jeg har opplevd noen sinne...
fot/sete fødsel. Og det endte opp med helikopter til ålesund. Han satt fast da armene bøyde seg oppover mot hodet, og endte med å få knekt kragebein på begge sidene, brekt ribbein på høyre side, og surstoff mangel
Dette er defidert mitt siste barn....
Heldigvis så går alt br med han nå. Men går på morfin for smertene. Er helt grusomt
Og jeg har brukt mange timer nå på å skrike av sorg, glede, frustrasjon og sinne... Er fly hakka forbanna på den jævla legen som nektet meg ks da jeg ba om det for 2 uker siden.... Og det verste av alt er at det var den legen som var med å tok imot Liam i natt... Nå fikk han se hva hans avgjørelse gjorde...
Nei, her har jeg gått på pur adrenalinn siden i går, så nå kjenner jeg at det er på tide med litt søvn. Håper alle andre har det bra
Dette er defidert mitt siste barn....
Heldigvis så går alt br med han nå. Men går på morfin for smertene. Er helt grusomt
Nei, her har jeg gått på pur adrenalinn siden i går, så nå kjenner jeg at det er på tide med litt søvn. Håper alle andre har det bra