Lille Liam er kommet

søvnlø

Betatt av forumet
Da har baby Liam blitt født. Og jeg kan, med hånda på hjerte si, at det var det verste jeg har opplevd noen sinne... :( fot/sete fødsel. Og det endte opp med helikopter til ålesund. Han satt fast da armene bøyde seg oppover mot hodet, og endte med å få knekt kragebein på begge sidene, brekt ribbein på høyre side, og surstoff mangel :(
Dette er defidert mitt siste barn....
Heldigvis så går alt br med han nå. Men går på morfin for smertene. Er helt grusomt :( Og jeg har brukt mange timer nå på å skrike av sorg, glede, frustrasjon og sinne... Er fly hakka forbanna på den jævla legen som nektet meg ks da jeg ba om det for 2 uker siden.... Og det verste av alt er at det var den legen som var med å tok imot Liam i natt... Nå fikk han se hva hans avgjørelse gjorde...
Nei, her har jeg gått på pur adrenalinn siden i går, så nå kjenner jeg at det er på tide med litt søvn. Håper alle andre har det bra :)

Først vil jeg si gratulere med guttungen :), og så vil jeg si...huff, for en opplevelse :(har full forståelse for at du er sint og frustrert nå. Hvordan er oppfølgingen av deg nå fremover? noe samtale med helsepersonell, slik at du får luftet tankene dine? Håper at sykehuset kan gi deg og gutten god oppfølging fremover.....

Først vil jeg si gratulere med guttungen :), og så vil jeg si...huff, for en opplevelse :(har full forståelse for at du er sint og frustrert nå. Hvordan er oppfølgingen av deg nå fremover? noe samtale med helsepersonell, slik at du får luftet tankene dine? Håper at sykehuset kan gi deg og gutten god oppfølging fremover.....
Siterer alt dette

<3<3 Lillesøster ble født 08.08.13 <3<3
Sladrer med SmulteTrulte

har ikke ord......blir helt lamslått!! Fatter ikke hvorfor man skal presse gjennom vaginal fødsel når det ikke er ønskeligvi en slik situsjon for mor. Og når det verst tenkelige skjer også!!! Så en episode fra fødeavdelingen, der en baby ble sittende fast. Var helt grusomt å se på! Håper du får god oppfølging i etterkant.

Gatulerer med lille LIAM!!!! <3 <3 nydeligt navn

Gratulerer med prinsen først av alt! <3

Skjønner at du er sint og frustrert nå, jeg er sint på dine vegne også! :( Ingen skal måtte ha en så skremmende fødselsopplevelse! Faktisk så er det bra at han idioten av en lege var med på fødselen, slik at han kanskje tenker seg om en gang og to før han tar slike beslutninger igjen.. ! Håper du får all den oppfølgingen du trenger fremover og at gullet ditt kommer seg fort! <3 Tenker på dere og sender deg en STOR klem!

Da har baby Liam blitt født. Og jeg kan, med hånda på hjerte si, at det var det verste jeg har opplevd noen sinne... :( fot/sete fødsel. Og det endte opp med helikopter til ålesund. Han satt fast da armene bøyde seg oppover mot hodet, og endte med å få knekt kragebein på begge sidene, brekt ribbein på høyre side, og surstoff mangel :(
Dette er defidert mitt siste barn....
Heldigvis så går alt br med han nå. Men går på morfin for smertene. Er helt grusomt :( Og jeg har brukt mange timer nå på å skrike av sorg, glede, frustrasjon og sinne... Er fly hakka forbanna på den jævla legen som nektet meg ks da jeg ba om det for 2 uker siden.... Og det verste av alt er at det var den legen som var med å tok imot Liam i natt... Nå fikk han se hva hans avgjørelse gjorde...
Nei, her har jeg gått på pur adrenalinn siden i går, så nå kjenner jeg at det er på tide med litt søvn. Håper alle andre har det bra :)
Snik litt! Først og fremst gratulerer m gutten:) så vil æ si stakkars dokk for en forferdelig opplevelse!! Korsn gikk d m dæ oppi alt? Slipp babyen unna varige skada som følge av oksygen mangelen? Skikkelig traume du har vært gjennom og fortsatt e i.. Huff:/

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Gratulerer med gutten <3

Høres ut som du har hatt en fryktelig opplevelse, håper du får hjelp til å bearbeide følelser og tanker rundt dette og at legen fikk seg en oppvekker da han var med under fødselen.
Håper også at lillingen din kommer seg for og slipper fremtidige plager, klem til deg.

Gratulerer med Liam (mitt favorittguttenavn)! Utrolig vondt å lese om fødselsopplevelsen din. For en dust av en lege! Håper han lærte av dette og ikke presser flere til vaginal fødsel under slike omstendigheter! Lykke til videre og hold oss oppdatert

Venter ei lita jente den 27. August

Gratulerer så mye med gutten! :)
Sender dere en stor klem og håper at dere begge blir frisk og rask fort! For en fæl opplevelse det må ha vært! :S
Fikk skikkelig vondt i meg når jeg leste hva du har gått gjennom!
Dumt å si det sånn, men jeg håper inderlig at han dusten av en lege tar lærdom av det her!
Masse masse god bedring til dere! <3

Sender dere en stor klem og håper at dere begge blir frisk og rask fort! For en fæl opplevelse det må ha vært! :S​
Fikk skikkelig vondt i meg når jeg leste hva du har gått gjennom!​
Dumt å si det sånn, men jeg håper inderlig at han dusten av en lege tar lærdom av det her!​
Masse masse god bedring til dere! <3​
Signere denna!!​

Herregud for en opplevelse du må ha hatt.!! Er helt satt ut her.. Håper at du har det litt bedre nå... Og håper du får god oppfølging på sykehuset.
Gratulerer så utrolig mye med gutten din:). håper han har det bra etter den dramatiske starten han fikk..

Veldig leit å høre at fødselen var en så dårlig opplevelse. Håper at du får oppfølging på dette i etterkant.

Gratulere med prinsen ♡ Synn å lese det med fødselen! Masse lykke til videre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker litt, og klarer ikke la være å kommentere! Jeg vil bare sende deg en stoor klem, og masse styrke! Skjønner dette må ha vært en grusom opplevelse, men jeg håper virkelig at alt går bra med dere alle. Og ikke minst, gratulerer så masse med prinsen, nydelig navn han har fått! :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sender dere en stor klem og håper at dere begge blir frisk og rask fort! For en fæl opplevelse det må ha vært! :S
Dumt å si det sånn, men jeg håper inderlig at han dusten av en lege tar lærdom av det her!
Signerer denne

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

<3

Gratulerer :)

Back
Topp