Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er lille lam dressene store eller små i str? Har så lyst på de til den lille som kommer i mars men er såå usikker på hvilken str en bør velg på disse klærn. Drygt om de er små når de er dyre...
Synes de er litt store i str. Guttungen har i 92 nå og de har han fremdeles litt å gå på. Andre dresser i samme str. Passer akkurat. Også kan man jo brette ned bein og armer sånn at dressen blir litt lenger. Veldig gode dresser hvertfall
Jeg syns de er små i str. Vi kjøpte i 74 når han fortsatt brukte 62. Bare brettet opp litt i begynnelsen sånn at den varte litt lenger nå bruker han 68 i vanlige klær og lillelamdressen i str 74 passer perfekt
Ganske normale. Er sydd på en brettkant på ermer og bein, tenkte kanskje å se om det gikk an å klippe den opp hvis den enda passer i kroppen er jo så fin at jeg vil jo ikke at han skal velde fra den
Det sies at de er små, min på 10 uker bruker 62 i dress og den passer en stund til. Var 52 cm ved fødsel (helsestasjonen her måler ikke cm igjen før de er 3 mnd). Jeg vil si de er passe i str, men kjøp heller noen str for store, for de kan brettes opp og det gjør ikke noe om de er litt svære Dressene altså. Har ikke erfaring med andre plagg.