Lille kulen <3

Er det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]
Heilt enig! Men det kjem seg, blei litt bedre sist når eg var komt halvveis og babyen også var en del av magen, den var ikkje lenger bare luft og vatn og ei bønne :D

Er det kun jeg som hater å ha babymage? [emoji12] Har fryktelig lyst på denne ungen, men selve graviditeten og magen kunne jeg lett vært forruten altså. Jeg synes det er fryktelig å gå sånn[emoji85]

Absolutt ikke. Føder gjerne 10 unger mot at jeg slipper å gå gravid :p

Heilt enig! Men det kjem seg, blei litt bedre sist når eg var komt halvveis og babyen også var en del av magen, den var ikkje lenger bare luft og vatn og ei bønne :D
Hehe, (om man ser bort ifra kvalme og trøtthet) så er jeg litt mer omvendt. Da magen poppet ut på ordentlig holdt jeg meg helst hjemme for jeg orket ikke å treffe på kjentfolk[emoji28] Aldri følt meg så fæl og tung i hele mitt liv!

Vet ikke om det bare er meg, men når jeg prøver å kjenne etter om det er en liten kul i magen blir jeg skikkelig kvalm? Er bare hvis jeg trykker litt forsiktig at jeg blir uggen, kan fint stryke over magen da..
Noen andre som opplever det??

Jeg klarer ikke at mannen legger armen over magen når vi ligger i sofaen. Blir dårlig av å ha trykk på magen :-/ Skikkelig snodig følelse

Fant en fin kul når jeg våkna med full blære, men den var sporløst forsvunnet etter en dotur [emoji23]

Back
Topp