lille jenten min*øyelapp og briller*

mormarion

Gift med forumet
må bruke lapp på venstre øyet, for å trene det høyre, og bruke briller. Var hos øyenlege i dag. Hun har en veldig skjev hornhinne og ser veldig dårlig på høyre øye. Nå hadde hun lapp på øyet, og vi gikk opp til ollo en tur, der satt det en apekatt bamse på kjøkkenet, og Aurora sier, hei ollo!, Mamma der e ollo! staaakkars gullet mitt. Noen andre med barn med briller/lapp? hvordan vendte dere dem til det?

Stakkars lille. Har ingen erfaring selv, men jeg håper at det blir bedre etterhvert!

Klem fra meg.

ja, vi har øvd oss litt. mamma tar lapp på sitt øye, og aurora på sitt. Men den sitter der bare i 5minutter, så tar hun den av. Så no skal vi lage en kalender der hun kan klistre de brukte lappene på. Også lager vi sveler som premie for at hun var så flink hos øyelegen i dag. Hun fikk masse skryt!

elste gutten vår måtte bruke lapp og briller da han var mindre av samme grunn som din datter.. han var da 4 år.var uvant og ekkelt i begynnelsen men han vente seg fort til det. han slapp å bruke lapp og briller da han begynte på skolen. da hadde synet stabilisert seg [:D]
er på kontroll en gang i året,og alt ser bra ut enno så regner ikke med at det blir mer briller og lapp her...[;)] 
lykke til [:)]

kanskje det var lettere når ha var 4? hun her er ikke 3 engang, så skjønner jo ikke hvorfor hun må :( o har den på i 10 min før hun river den av...

ja er selvfølgelig lettere når de er eldre...
du må jo bare prøve å avlede hun så godt som mulig,men lett er det helt sikkert ikke...[8|]

Back
Topp