Lille jenta mi....

Caroline89

Gift med forumet
.. Har fått sin første tannebiss idag!!!!! :D "Lite" stolt mamma!! Hihi, dette var skikkelig stort for meg.. Lille skatten min begynner å bli så stoooor! :o)

Er det flere gullunger som har fått sin første tannebiss? :D

wiii... gratulerer med riskornet... ikke noe tenner her enda, men de ligger rett under og jeg tror den første kommer om noen få dager:)

Ikke noen tenner her ennå men gratulerer. Merket du d på henne?

Mitt lille gull har fått to tannebisser! :-)

Hun var 4mnd da den første kom og den andre kom dagen etter hun ble 5mnd...tiden flyyyyyyyr :-)

Oiiiii grattis til lillesnuppa med tannebiss! :D 
Her har snuppa på 5mnd ikke fått noe ennå, kan ikke se sånne "riskorn" i munnen hennes heller..men gjett om det kløøøøør og sugles da! tihi:):)

annef skrev:
Ikke noen tenner her ennå men gratulerer. Merket du d på henne?

Takk takk :) Nei, jeg merket faktisk ingenting på henne.. Hun har ikke virket plaget eller noe.. Hun har gnaget litt ekstra mye på ALT hun finner, og tygger for harde livet med all makt hun har :)

Rosa*10 skrev:

Mitt lille gull har fått to tannebisser! :-)

Hun var 4mnd da den første kom og den andre kom dagen etter hun ble 5mnd...tiden flyyyyyyyr :-)

Så stas med to tannebisser!! :D Også så tidlig ute hun var med tenner! Tiden flyr veldig fort, det tar vel ikke så altfor lang tid før de plutselig står der som konfirmanter.. He he :o)

Gratulerer med tann :D

Her kom tannen igjennom i helga, ikke helt oppe enda, men sees godt!:) Å biter jo så hardt:P

for ei nyyydelig jente du har forresten:)

OIoioi... tida flyr ja!!
Gratulera med den første tanna!!!
Her i gården er det ingen tenner endå, og håper det e leeeeenge te dei kjem.. hehe.. Oda beit meg med gummane mens eg amma her om dagen, og berre det var vondt... Uff...

MilliVanilli skrev:
Gratulerer med tann :D

Her kom tannen igjennom i helga, ikke helt oppe enda, men sees godt!:) Å biter jo så hardt:P

for ei nyyydelig jente du har forresten:)

Tuuuusen takk milli <3

HelloKittyen skrev:
OIoioi... tida flyr ja!!
Gratulera med den første tanna!!!
Her i gården er det ingen tenner endå, og håper det e leeeeenge te dei kjem.. hehe.. Oda beit meg med gummane mens eg amma her om dagen, og berre det var vondt... Uff...

Kan tenke meg det ikke er noe godt, nei! Jeg fikk jo vondt bare Linnéah bet meg i fingeren med gommene, så kan ikke forestille meg smerten når de biter i brystet! Huff, nei vi får krysse fingrene for at Oda avventer litt med tannebissene sine :)

Så gøøøy :-D
Gleder meg til littla får sine :)
Men fåreløpig tror jeg ikke det er noen påvei :-P Jeg vet jo ikke,men føler ikke jeg kjenner noen som ligger der hvertfall :(

Så stas at flere har fått tenner :D Babyene våre begynner å bli ganske så store <3

baby2212: Det skjønner jeg at du gjør, det er ordentlig stas! :) De popper nok ut en etter en, ganske så fort :) Jeg merket at tannkjøttet til Linnéah ble veldig "sprengt" og "humpete" rett før tanna kom ut :)

Jeg får nok bare kjenne etter :-D  Satser på det kommer noen snart.... hun sikler noe SÅÅÅÅ sinnsykt, så håper det kan gi seg litt når hun får tenner :-P hihi

så gøy:D

Her har han fått to tenner, fikk de for 1 mnd siden ca, så nå er de blitt såpass store at d gjør vondt om jeg stikker fingeren i munnen hans:p

Back
Topp