Jeg har den siste uken vært overbevist om at det lille hjertet har sluttet å slå i magen min, i går knakk jeg rett og slett helt sammen. Så i dag måtte jeg gjøre noe fy-fy, og fant frem den gamle doppleren som jeg heldigvis ikke har kvittet meg med. Regnet med å finne kun stillhet (bortsett fra min egen puls og tarmlyder kanskje), men det dukket faktisk umiddelbart opp et galopperende hjerte! Å herregud, for en nydelig lyd! Så sterk og klar var den at jeg til og med fikk tatt den opp, så uansett hva som skjer videre er den dokumentert for evig tid.
Mye kan skje enda, jeg er en av dem som mister sent istedenfor tidlig. Men akkurat i dag kjenner jeg på lettelsen. Helt OK å være gørrkvalm for en sånn grunn!
I gledesrusen klarte jeg visst å bestille meg ny ultralyd på mandag også.. Forhåpentligvis er det en liten sprellemann der inne da.
Mye kan skje enda, jeg er en av dem som mister sent istedenfor tidlig. Men akkurat i dag kjenner jeg på lettelsen. Helt OK å være gørrkvalm for en sånn grunn!
I gledesrusen klarte jeg visst å bestille meg ny ultralyd på mandag også.. Forhåpentligvis er det en liten sprellemann der inne da.

Synes det er litt bak mål at doppler er fy-fy, jeg, for så lenge man ikke bruker den for mye, er det en fantastisk måte å berolige seg selv på
So no har eg gitt meg forbud til etter UL neste veke..
Får prøve å smøre oss med tolmodigheit