Lille hjerte <3

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Var på tidlig UL i dag p.g.a liten spotting\ blødning i går som var så veldig "fersk" og jeg ikkje kjente så mange symptomer. Trodde selv jeg var 6+2.

Men alt var helt fint med lille spire, og vi fikk se hjertet :love2 som slo, helt fantastisk :)
Vi fikk også bilde!

Rart det der... her har jeg gått å bekymret meg p.g.a lite symptomer og det er ikke mange timene etter UL der jeg kjenner kvalmen komme snikende :) Trodde aldri jeg skulle være så glad for å være kvalm.

Ble satt tilbake til 5+5 eller 5+6 det var noe usikkert, men jeg velger 5+5 så er jeg på pluss siden hvertfall med foreløpig termin 13 april isteden for 9 april :) :angel13

Gratulerer, så kjekt med ultralyd :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Herlig! Når hjertet slår kan man med stor sikkerhet regne med at alt går bra videre sa de når jeg var på tidlig ul med førstemann;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja jordmor sa at det var 90% sjangse for at dette skulle gå bra :D så da får jeg bare tro på det :)

Så hærlig :)
Det er helt utrolig at de kan se hjertet så tidlig, dette går nåkka bra skal du se :)

Gratulerer, så gøy :)
Teit spørsmål, men når det er så tidlig ultra er det innvendig eller utvendig ultralyd da? Skal på ultralyd i morgen å er da 7+4 å er usikker på hvordan ultralyden utføres!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer, så gøy :)
Teit spørsmål, men når det er så tidlig ultra er det innvendig eller utvendig ultralyd da? Skal på ultralyd i morgen å er da 7+4 å er usikker på hvordan ultralyden utføres!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innvendig frem til ca uke 11-12 :)

Gratulerer med vellykket ultralyd! :D

Jeg hadde utvendig ultralyd og de vi fikk se alt veldig tydelig :) Kommer nok litt an på hvor dypt spiren ligger. Jeg er veldig liten, 155 cm høy så hun fant embryoet med en eneste gang :) Helt utrolig å se det lille hjertet slå!

Back
Topp