Satinsky
Prinsemamma
Min lille skatt kom til verden 28/8 på morgenen. Startet med vannavgang mens jeg satt på kafé 26/8
. Etter 36 timer uten særlige rier, dog 2 cm åpning, ble det startet med riedrypp. På grunn av en operert livmorhals med arrvev som holdt igjen, endte jeg opp med epidural etter å ha prøvd å takle riene i fire timer. Epidural var himmelriket, og vi kunne endelig puste litt og få hvile, mens dryppet ble øket til maks etter hvert. Seks timer etter at epiduralen ble satt, og vel 10 timer med drypp, kom vakringen ut. Han var i tillegg stjernekikker, så vi fikk litt drahjelp av sugekopp etter en time med pressrier, som dabbet av og kom sjeldnere tross riedrypp over maks dosering. Et lite klipp og sying måtte til.
Verdens vakreste veide 2835 g og var 50cm. Vi reiste hjem to dager etterpå, og har kost oss i en uke. Han har tatt igjen fødselsvekten sin og vel så det, og er et rolig, deilig barn.
Nyter livet sammen alle tre
Verdens vakreste veide 2835 g og var 50cm. Vi reiste hjem to dager etterpå, og har kost oss i en uke. Han har tatt igjen fødselsvekten sin og vel så det, og er et rolig, deilig barn.
Nyter livet sammen alle tre