Lille gutten min

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Skal på skolen idag [:)] Han skal være der alene i 2 timer... Kjenner jeg blir litt stressa over at tiden har gått så fort..[:-] Plutselig har jeg skole gutt som ikke trenger mamman sin like mye lenger [&o]og brått flytter han vel ut så fort som tia går[:-]

Flere med skole barn som gruer seg til de begynner [:D]

jeg husker jeg gruet meg når tulla mi begynte på skolen,så vet akkurat hvordan du føler deg..[:)]

Skjønner deg godt. Har gått igjennom det med eldstejenta. Ganske vemodig. Men jeg var(er også, selvfølgelig) stolt av jenta mi.....så flink men så "liten".

Ja jeg er stolt av han og det går nok kjempe bra [:D]

Men lille gutten skal ta bussen alene og han skal klare seg mer alene blandt de store barna.. Gruer meg litt jeg... [&o]

ORIGINAL: Rebecca85

Men lille gutten skal ta bussen alene og han skal klare seg mer alene blandt de store barna.. Gruer meg litt jeg... [&o]

Ja, de er jo faktisk "små" ennå, og vi er vel nesten mer spente enn de er. Uff, tiden går for fort.

ORIGINAL: Tyte

ORIGINAL: Rebecca85

Ja, de er jo faktisk "små" ennå, og vi er vel nesten mer spente enn de er. Uff, tiden går for fort.

Altfor fort.. Han er bare 5 år når han begynner og han får ikke leke ute alene engang og nå skal han leke alene på skolen og ta bussen alene[:-]

Får vondt i magen av å tenke på det..[&o] Og alle de andre foreldrene er såvoksne og har 2-3 andre som allerede går på skole, man føler seg uttafor der også[:-]

Back
Topp