Lille gullet

Tiril88

Forelsket i forumet
Var på UL idag. Lillegutt har festet hodet [:)] Han var -3% i vekst da, men det hadde ikke noe å si sa de [:D] Var så deilig å se han igjen, og nå klarer jeg ikke vente til han ligger i armene mine!!! I tillegg har jeg fått hus idag [;)] Så jeg begynner å flytte inn om 2 uker. GJETT om jeg gleder meg til å innrede!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Så flott at alt sto bra til med gullet - og skjønner godt du gleder deg til å flytte inn i nytt hu, og til å se gutten!![:)]

Helt enig med de andre her! [:D]

Må si du har hatt en kjempe fin dag i dag da [:D] Kjempe flott at alt var bra med lille gutten din, og at han hadde festet seg [:D] Gratulerer så mye med hus. Skjønner godt at du gleder deg til å innrede det [:D]

Så flott at alt sto bra til med gullet - og skjønner godt du gleder deg til å flytte inn i nytt hus, og til å se gutten!!

Tusen takk [:D] Blir så godt å komme seg i orden [:)] Gleder meg til å pynte med alle de nye tingene [;)] (Går amok på black design hver gang jeg er der [&:][8D])

ORIGINAL: Christine_1

Må si du har hatt en kjempe fin dag i dag da [:D] Kjempe flott at alt var bra med lille gutten din, og at han hadde festet seg [:D] Gratulerer så mye med hus. Skjønner godt at du gleder deg til å innrede det [:D]

Back
Topp