Va kostar de?
Vet ikke, mannen så kjøpte. Men han mener han sa det ikke var mye å spare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Va kostar de?
Er det fordi dere har hatt plass, eller fordi dere ikke har synes det har vært nødvendig?De har ikkje me heller. Har aldrig haft det. Alla mina 3 barn har blivit skiftat på sofan nær de var baby baby sen blev det golvet nær du børja rulla flytta på seg.
Asså faller alla i smakHar vel prøvd de fleste tror jeg [emoji23]
Nei vi har liten plats på badet + så har eg tenke på risk av fallEr det fordi dere har hatt plass, eller fordi dere ikke har synes det har vært nødvendig?
Skjønner detNei vi har liten plats på badet + så har eg tenke på risk av fall
Sånn er det her og, fryktelig morsomt den dagen det sa PLOPP i staden for dunk, og tannbørsten havna i do! Haha, passar på å legge ned lokket etter det!Haha! Her er det nye å hive tingene ned, gøy når det kommer høy lyd!
Har berre prøvd eit par her (tar teipbleier viss han er nokon lunde rolig), synest dei er bedre enn Rema sine, bedre tetting rundt lårene. Har ikkje hatt bæsjuhell sidan han var liiiten, og av buksebleier er det så langt berre libero han har tissa utanfor med. Syns strikken rundt magen på libero er stram, men så er han ganske rund og god og.Har prøvd buksebleiene deres et døgn nå, og er ikke kjempeimponert. De virker for store. Ble litt lekkasje når mini hadde litt løsere avføring [emoji51]
Haha, ja det kan jeg tenke meg var morsomtSånn er det her og, fryktelig morsomt den dagen det sa PLOPP i staden for dunk, og tannbørsten havna i do! Haha, passar på å legge ned lokket etter det!
Det er litt morsomt, for eg orkar ikkje det eg oppfattar som kjemikalielukt frå pampers, brukar kva som helst unntatt dei pga lukta.Vi bruker jo tøybleier på dagtid, kun engangs på natta. Kjøpte en pakke Lille'go i går, åpna pakken og de STINKA kjemikalier [emoji43] Tar ikke på han en eneste av de bleiene der! Kiwi skal få de tilbake! De har 100% fornøydgaranti, så skal bytte i en pakke Pampers istedenfor.
Eg lo i alle fall. Trur ikkje Narve skjønte så mykje når mammaen lo så tårene spruta, haha!Haha, ja det kan jeg tenke meg var morsomt
Det er litt morsomt, for eg orkar ikkje det eg oppfattar som kjemikalielukt frå pampers, brukar kva som helst unntatt dei pga lukta.
Jeg synes Pampers er den typen som lukter minst kjemikalier [emoji38]
Det er litt morsomt, for eg orkar ikkje det eg oppfattar som kjemikalielukt frå pampers, brukar kva som helst unntatt dei pga lukta.
Liker heller ikke lukta av pampers Og liker ikke at det e lotion i de, vil velge selv hva jeg vil ha av lotion på han evt.Vi synes også Pampers har en forferdelig kjemikaliestank. Men dessverre så har de de eneste nattbleiene jeg har sett. Og det må vi ha.
Liker heller ikke lukta av pampers Og liker ikke at det e lotion i de, vil velge selv hva jeg vil ha av lotion på han evt.
Her holder libero på natt
Men er litt gjerrig så bruker billigbleier på dag For de funker jo
Ska prøve lillego nå