Lille Frida min

namba

Forumet er livet
jeg synes så synd på henne. Hun har virkelig blitt påvirket av at jeg var borte så lenge før og etter fødselen hun. Hun har jo hatt søvnproblemer siden med unntak av bare et par netter. Forrige uke var hun endelig klar for å reise fra meg med ro i sjelen. Da morfaren kom kunne hun ikke vente med å reise på ferie hos han og hun dro fra meg med et smil om munnen. I forrigårs snakket jeg med henne i telefonen og da savnet hun meg veldig og sa at hun ville hjem. Hun sa også at hun hadde det bra på ferie, og begge deler er nok sant. Til å begynne med sov hun hele natten, men så hadde hun begynt å våkne der også. Nå fikk jeg mld fra pappa om at de kjører etter barne-tv i kveld fordi Frida savner meg sånn. [:(] Jeg lurer sånn på når ting skal gå seg til igjen etter at jeg var borte...

Uffda.. Stakkar både Frida og mamman..!
Det skal ikke være greit.. Klart, nå er det jo ikke så lenge siden du fikk Maja, så det henger kanskje litt i enda..
Det kommer seg nok helt sikkert..!

*klemmepå*

Stakkars liten[&o] Det er nok ikke lett å være hveken henne eller mamman. Vi gikk gjennom mye av det samme da faren min døde, og jeg var mye vekke både på dagen og om kvelden - hun sov dårlig på nettene og fikk sove hos meg om hun våknet om natta. I barnehagen gråt hun hver gang jeg gikk ganske lenge - men hun forsto at hun skulle være der, og ville jo egentlig. Tror det tok minst 2 uker før hun sluttet, men det gikk heldigvis over - men etter det måtte hun sitte hos en av de som tok i mot å kose litt. Først nå ser jeg at det ikke er sånn veldig viktig lenger - så det har tatt sin tid for henne. Nå sover hun stort sett godt gjennom hele natta heldigvis, med unntak av når hun er syk.

Det er viktig at hun får ta tia til hjelp - men jeg skjønner så godt at det må være slitsomt for deg med en liten baby å ta deg av. Men jeg er sikker på at det kommer til å bli bedre etterhvert og da kommer hun nok til å sove bedre om nettene også. Krysser fingrene for at det kommer seg fort.

Klemme på namba![:)]

Jeg har jo søvnproblemer selv, så det gjør meg å vondt å se at Frida har det på samme måte. I natt hadde hun våknet kl tre og ikke sovet noe siden.[:(]

Her har det ikke gått seg til helt ennå, så du kan nok forberede deg på at det kan ta litt tid... håper hun snart er seg selv og sover godt!

huff!! det er ikke noe morsomt.. håper det går seg til snart for dere.. [:)] sender deg en stor klem så lenge![:)]

Nei det er jo ikke morsomt, men det går vel bedre etterhvert skal du se. Lykke til ! håper det ordner seg snart for både Frida og mamman

Back
Topp