Lille Frøet

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Da var Frøet ute og jeg er ubeskrivelig forelska.
Det var rier jeg hadde i natt. Begynte 23:30 og slimproppen gikk. Hadde regelmessige rier og dro til føden 02:15. Etter 20 min måling og sjekk for å se etter modenhet fikk jeg beskjed om at...nei...ikke sjans å få fatt i mormunnen:( Riene jeg hadde var sykt vonde, men 0 åpning. Fikk beskjed om at jeg kunne dra hjem, men med tanke på smertene fikk jeg heller tilbud om en seng, morfin, to Paracet og en innsovningstablett. Jeg valgte å ikke dra hjem. 10 minutter etter inntak av tabletter gikk vannet...som var grønn/brunt. Skulle få epidural ved 4cm, men ble enig med jm om at jeg kunne få det tidligere siden smertene var så store. På dette tidspunktet var vi nærmere 04, så hun skulle sjekke meg i 6 tiden. Innen alt dette hadde jeg blitt venner med lystgassen og fikk aldri noe søvn. Litt over 5 fikk jeg syk trykketrang...jm sjekket om jeg hadde gått fra 0 til 8 i rekordfart. Det ble ringt etter epidural og den funka som bare det. Men, uansett ble trykkingen en "lettere" smertefull opplevelse. Pga restriksjoner med hofter osv kunne jeg ikle begynne å presse før hun lå helt nede i bekkenet. 10:10 kom en velskapt liten jente til verden. 2868g og 49cm.

Åå så fint! Gratulerer så mye med ei lita prinsesse❤️❤️

Gratulerer så utrolig mye med Prinsessen❤️
Skal si vi tynnes ut i rekkene her nå:o
Nyyyyyyyyyt barsel tiden den fyker så alt for fort ;)

Oi, så fantastisk :) Gratulerer. Da gikk det ganske fort. Godt når det blir sånn!

Gratulerer så masse ❤️

Ikke mye folk i 1 etasje i dag heller? Håper å komme inn selv en av de neste dagene ;)

Tusen takk til alle sammen☺️❤️ Frøet har holdt meg gissel i over 3 timer ved å sove på brystet mitt, men jeg klager absolutt IKKE!!:D

Back
Topp