Lille foretrekker kun det ene brystet

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Jada! Veldig praktisk gitt.. Vanskelig nok å få i han mat pga han kaver sånn pga vondt i magen, så nekter han venstre puppen.. Går litt om jeg legger meg i senga og ammer.

Hadde nettopp brystbetennelse for 3. Gang siden han ikke tømmer brystet.

Lurer på om han har låsning i nakken el noe siden han nekter å ligge på den siden/brystet .

Noen flere som opplever sånt?

Her nektet han ta venstre pupp mens vi lå i senga på natten, da ble det bare hyl og kamp...... Varte en liten periode bare, på dagen tok han alltid begge så låsning var ikke problemet. Men hos deg er det kanskje hele tiden?

Isåfall sånn for å få tømt brystet, jeg la meg i senga på høyre side, men ammet frs både venstre og høyre pupp. Måtte bare legge meg Mer på magen når han skulle ta venstre. Prøv det, så slipper du betennelse isåfall.
Også hadde jeg sjekket for låsning ja :)

Veldig vanlig når de har låsninger, eller er stive i nakken, ser babyen helst bare én vei?

Jeg hadde samme problemet med at han ikke ville ta høyre bryst og fikk anbefalt tvillingstilling av helsesøster. Det tok noen forsøk før jeg ble vandt til å la ham ligge sånn, men da fikk jeg tømt brystet.
Har hatt han med til fysio og han er stiv på den ene siden av nakken. Har hjulpet masse med ulike øvelser :)

Her ble det sånn når hun var rundt 3 1/2 mnd... skikkelig tungvindt. Om natten er det ingen problem, men på dagtid må hun ofte lures. Da legger jeg henne til i tvillingstilling og "lurer" henne til å tro det er favoritt brystet ;)

Prøvde tvillingstilling Idag og det fungerte! At jeg ikke har kommet på det selv før!!! Tusen takk for ide:-) skal allikevel ta en tur å sjekke nakken hans.

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp