Lille Emma spiser som en hest!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Emma er liten og ganske smal. De fleste kommenterer at hun er veldig feminin og slank i kroppen. Har ikke veid og målt på en stund, men hun veier vel rundt 9-10kg og er 76-78 cm lang.

I går kommenterte dagmamman at Emma spiser VELDIG godt. Til lunsj der spiser hun ihvertfall 3 brødskiver og maser stadig vekk om mer. Vi sender alltid med henne en yoghurt og en frukt, f.eks banan til ettermiddagen og det går også ned på høykant. Hun er det minste barnet der både i størrelse og alder (de andre er fra 2 år og oppover), men spiser mer enn alle sammen!  Det er godt hun har arvet farens forbrenning ihvertfall [:D]

Hun spiser godt hjemme også. 2 brødskiver før hun drar tilk dagmamman og når hun kommer hjem blir det gjerne en porsjon med det vi spiser til middag og en god porsjon med grøt til kvelds.

Oi flink hun er. Min gutt har aldri spist 3 hele brødskiver i sitt liv til sammen en gang [:D]

Godt hun har matvett![:D]

Så bra!!! [:)] Du skal være veldig fornøyd med at hun har matlyst! Nok av de som sliter med å få i ungen mat, ja... [>:]

Men ikke vi! Vilde er akkurat lik - men hun er nok "litt" større.... Veier 12 kilo og er godt over 80 lang, ja.. [:)]

så bra[:)][:)][:)] lik snuppen min her. han eter og masse.. de fikk nesten hakeslepp i bhg. han er og slank, men aktiv og da. er kjempeglad for han eter så godt jeg. regner med du og er det[:D]

Fint at hun spiser godt, da slipper man å bekymre seg!

Isabelle spiser også godt, og hun ser slik ut også.[;)]

Så bra da!!! Hun er flink!![:D][:D][:D][:D]

Akkurat sånn er Eline også!! Kan signere på nesten alt du skreiv i innlegget!![:)][:)]

Back
Topp