Lille bestemte gutten min

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
I dag var lillegutt grinete etter første duppen, ville ikke leke, ikke spise, ikke lese bok, ikke synge, ikke herje, ingenting var greit i mer enn et par minutter. Ble litt oppgitt og tok han med ned for å skifte body og bleie. Da jeg tok av bodyen og strømpisen, lyste han opp i et stort smil, og jeg tenkte han kanskje bare var glad fordi nå kom det magekos, og det var han, men da jeg begynte prøve få på han body igjen vrei han seg unna, tok bodyene ut av hendene mine og slengte de nesten bort. Prøvde med tre bodyer totalt, før jeg ga opp og sa til han at da fikk han viljen sin og fikk leke naken. Og han gliste stort og kom med et lite gledeshyl mens jeg bar han opp til lekematta. Og så lå han i 30 minutter å lekte, helt alene og snakket med seg selv og lekene og storkoste seg. Helt klart at han viste hva han ville, bestemt liten kar. Gøy å se at de begynner ha en vilje, og at de blir glade når de får det som de vil, og veldig gøy å se at han forstår veldig godt hva jeg sier til han :p

Back
Topp