"Lille Bebbis" <3

jeg skal inn på mandag til første svangerskaps kontroll :) grugleder meg til det :p vurderer å gå på privat klinikk og få tatt ultralyd snart :) kjempe lyst <3 :D
 
Får så vanvittig dårlig samvittighet over at dette FREMDELES føles uvirkelig og at jeg ikke klarer å bare nyte og glede meg over å være gravid !! Frustrerende ! Hater denne kvalmen og gruer meg mildt sagt til å begynne å jobbe igjen! Hvis jeg hver dag må sitte og nesten spy ut vinduet så kommer jeg til å keepere ...

DET SKULLE JO BLI BEDRE ETTER UKE 12 :(

Ellers står det bra til :) med oss alle tre, tror jeg :) lege og blodprøver på fredag. Må minne meg på å skrive ned mer jeg skal spørre om og ikke minst huske lappen/boka det står i ..
Stikkord :
- vekta mi nå
- blodtrykk nå
/ hjertelyd
- blod dråper i spy


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beste sambo kom hjem med Assassins Creed : black flag idag <3 har gledet meg lenge til det så det var veldig gøy :D

Ellers har jeg farta litt rundt i heimen, tror ikke jeg skal gjøre det så mye igjen om jeg fortsatt er så svimmel og hodevondt som i dag. Litt ubehagelig å bøye seg ned osv.

Middag ble spaghetti med smør og krydder ... Hurra. Men har fått i meg mer idag enn ellers!! En pakke nudler, også to brødskiver med nugatti også spaghetti :) ellers spiser jeg ikke før jeg har vært våken en liten stund, er så redd for at det skal komme opp igjen og er så lei av å kaste opp. Føler virkelig med dere som holder på non-stop! ..... Faen. Fikk jeg lyst på nonstop.. :( lol


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk se hjertelyd idag, Gud så deilig!!!! :D :D
Kjempeglad for at legen min faktisk prøvde selv om han sa det var tidlig :)! Veldig fornøyd med det! Fikk veid meg og, bare 60 små kg på denne frøkna så har gått ned hvertfall 2 kg men muligens 4 tilsammen, veide mellom 62-64 før jeg ble gravid men sånn er det når man er mye dårlig ! Håper det snart snur og går andre vegen :)

Fått sykemeldt meg ut november og, best for både bedrift og meg da jeg tydeligvis ikke blir så altfor mye bedre med det første!

Ellers er det vel ikke stort som blir gjort idag annet enn å støvsuge litt på kjøkkenet også spille litt Assassins Creed :D gubben kom med HD kabel i får så nå blir det ordentlig bilde :D heheh


Sent from my iPhone using BV Forum
 
så morro :D Jeg vil og høre hjertelyd <3 gleder meg sånn til OUL :D
 
Var kjempemorsomt! Hørte ikke så mye da men han var veldig rask både med å finne hjertet og å ta det bort, men det var nok å se " <3 166" på displayet så tårene fylte øynene og jeg kikka bort på sambo, sjeleglad for at han faktisk kunne ta å sjekke selv om det er tidlig! :')

Nå er det time hos JM 18 nov også er det OUL 3 des!! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt med en skikkelig slapp lørdag sammen med sambo <3 <3 er forholdsvis slappe dager uansett for min del, men er ekstra kos når man er sammen om det hihi :D

Er ikke lenge før jeg skal finne senga og lade batteriene litt ^^ må stå opp i litt grei tid så jeg får spist og holdt det nede før jeg skal på ridetur :D! Gleder meg såå masse til å holde på med hest noen timer igjen :) altfor lenge siden sist :) skal selvfølgelig være forsiktig og ta med et par brødskiver i lomma :p hehe :)

Får besøk i morgen ettermiddag også, av søstra til sambo, mannen hennes og tantebarn :D blir koselig :) !

God natt verden <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Verdens beste følelse å svinge seg på hesteryggen igjen!!! Åh noe så herlig!! Haflinger hingst på 23 år! Passer meg helt fint ! Littute av trening både han og jeg samtidig som vi ønsker litt framdrift og trening! Også så ålreite folk som eier han!

Mange sier at man skal holde seg unna ridning, og hadde hesten vært en spretten unghest så hadde saken vært veldig annerledes, men denne her var rolig og er såppass oppi åra at sånne sprell er man nok ferdig med :) så jeg tror nok ikke det er no større fare for å ramle av enn å ramle på isen i vinter :)

Dette er god trening, jeg glemmer kvalmen og all bekymring på hesteryggen, og det gjør meg bare glad. Gleder meg lettere til torsdag med merridning:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Allerede* mer ridning*

Var og koselig med besøk på kvelden, skifta bleie på tantebarnet gjorde jeg og :D hehe

Bestilte oss pizza da, gjorde det fryktelig enkelt :p

Men idag blir det laks!!! Så gubben er heldig som skal få ferdig middag til han er ferdig på jobb idag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
godt du får øvelse i bleieskift da ;) hi hi-.
 
Gjorde nok ingen ting, har ikke småsøsken eller noe sånt selv så har virkelig gjort det ytterst sjelden :p greit å se hva som er bak og fram :D:D hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hehe. ja, det sleit jeg med på tantebarna mine i starten :) men øvelse gjør mester ;) verste for meg, er egentlig lukta xD
 
Var heldigvis bare tiss denne gangen, men kan tenke meg det blir lukt som er verst for meg og :p hehe xD
Har NULL problem med bæsj eller spy, men lukten av det er noe annet .. Hjelper gladelig andre med å kaste opp, har virkelig ikke problemer med å se det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
går nok bra skal du se ;)
 
15+1. Dæven! 5 uker til 20 uker og bare 3 uker til OUL og da er jeg i følge meg selv 18+2! Spennende!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gruer meg for å gå på do hver gang jeg må. Prøver å drikke et glass biola hver dag eller en kruttsterk kaffe, og det hjelper litt, men noen hyggelige toalettbesøk er det ikke altså :( vondt og fælt. Usj


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp