"Lille Bebbis" <3

Iseliin

Elsker forumet
Mailykke <3
Vil også ha dagbok, er så greit å følge med slik ^^

Idag er jeg 8+1 uker på veg og det begynner å gå ordentlig opp for meg! Puppene er fremdeles superømme, og kvalmen er tilstede men nå er den ikke så konstant som de to forrige ukene.

Å være 20 år, ha samboer og lærlingtid kan man si at vi ikke akkurat planla deg, lille Bebbis, men nå er du plantet og vi er glade for det <3 Det var mange skumle tanker i begynnelsen, spesielt for kjære sambo. For meg også, men til slutt så kom vi frem til at vi kan klare dette :)

8+1! Det er fire uker til den magiske 12 uke, og jeg håper og ønsker at magen snart skal vises :') da blir det mer virkelig for oss også.

Ikke mist taket nå, lille Bebbis <3
 
Dette skal gå bra :D misunner deg som er kommer over uke 8 allerede :D


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Det går kjempe fint, vi var der med første mann, men det har gått så bra :) bare å dele tanker vis du trenger :)
 
Idag har vært en utrolig ålreit dag! Kom meg på jobb til rett tidspunkt uten noe kvalme i det hele tatt! Bare så vidt det var før jeg fikk spist frokost :)

Jeg vet at du har det bra der nede, jeg håper i alle fall det <3 prøver så godt jeg kan å ikke stresse for mye eller å hisse meg sånn opp, men med det temperamentet jeg har fra før og alle de hormonene her så er det virkelig ikke lett!

Idag ble jeg ordentlig sint på daddy fordi han var så frekk og si jeg sto i vegen for han da jeg faktisk ryddet etter oss i dag tidlig! Nå innser jeg at jeg kunne jo bare latt det ligge og heller tatt det etterpå, men det gjorde jeg altså ikke.. Trassig denne mammaen din altså.

Vi skal også aldeles snart begynne å flytte! Så neste uke skal mamma og pappa få sett på deg lille venn <3 Det blir hyggelig <3 må bare bestille time først, og det kan jeg vel gjøre snart tror jeg :) bare snakke med din daddy først .

Og bestemoren din, altså da mormor, hun har gitt oss kjøkkenbord og stoler som vi kan ha hjemme :) Rommet ditt må vi ordne senere, for nå holder de på med å pusse opp, også er vi litt usikre på akkurat hvor lenge vi skal bo i huset :) kan hende vi tar leiligheten i stedet etterhvert, noe vi kan velge litt selv nesten da det er din farmor som ordner til oss! Og hun vet ikke om deg enda engang!

Snart lille Bebbis, så får alle vite om deg <3
 
Nåå Bebbis, nå er vi hjemme fra jobb og stedet som lukter tannlegekontor pga oppussing! Guud så deilig det blir når alt bråket er over!

Har gått veldig rolig for seg idag. Ingen kunder på meg så da fikk jeg farget mitt eget hår, det var deilig! Litt mørkere enn jeg trodde ble det, men det er vanesak :) er fornøyd uansett!

Nå gjelder det å tine kyllingen til sambo kommer hjem og imens skal vi spise baggis og spille tv spill! :)
 
Trøtt idag. Vil helst baaaare sove hele helga ! Men det går ikke.. To bursdager som vi skal innom i morgen, gruer meg mest til den første.. Der kommer det til å være masse mat. Og lukter. Og det er besteforeldrene til sambo, og de er såå snille, men i og med at ingen vet jeg er gravid enda og at jeg ikke klarer å spise noe som helst omtrent, så kjenner jeg at jeg gruer meg.

Tanken på deg lille spire er fremdeles kjempeskummel.. Ikke fordi jeg tviler på at jeg kommer til å være glad i deg, men jeg føler meg ikke klar i det hele tatt for dette.. Det er kjempestort og så vanvittig skummelt og jeg bare er så bekymra! Tenker det meste av det jeg føler nå blir borte så fort du kommer, men jeg klarer ikke helt å slappe av enda. Det er skremmende det her.

Derfor håper jeg ingen slår en spøk og sier "håhå, er du gravid kanskje? Derfor du føler deg dårlig?" Jeg har ikke et godt pokerfjes og selv om jeg vil fortelle er det ennå så uvirkelig.

Skulle ønske magen bare VAR der, så jeg kunne se deg. Jeg vil høre deg, se at du er her. At du faktisk finnes. Hater å ikke vite ting. Og du syns jo ikke. Så det føles bare surrealistisk egentlig. Og nå får jeg dårlig samvittighet.

Tung dag idag for mamma, lille Bebbis.
 
Det går i brød!
Ikke noe kjøtt som vil inn i det hele tatt! Så da spiser jeg brød, da. Toast, rista brød, panini, bakevarer, rundstykker, baguetter. Stakkars sambo blir jo helt sprø. Fortsetter det sånn må jeg ta noe tilskudd av noe slag tror jeg, så jeg får i meg det jeg trenger!

Ellers er det litt lettere idag, og jeg gleder meg til å være med venner og late som ingenting en liten stund til.

<3
 
Ikke så redd nå lenger, lille Bebbis :) trikset er å være positiv, har jeg hørt. Ikke så lett med alle de hormona her for å si det såååånn .. Gråt igår fordi jeg ikke klarte å lage lasagnen riktig.... Herregud, så teit.
 
å gud, jeg kjenner meg igjen i de siste innleggene dine :) men det går nok bra skal du se :D
 
Hele verden faller litt i grus nå. På tide å fikse verden sånn at du har noe å vokse opp til.

Lei meg for at ting er som de er nå, men nå er det nok av det. Nå skal det bli bra. Bra på den måten jeg vil, og den måten daddy sier han vil.

Gi meg viljestyrken tilbake! Vær så snill
 
Jeg er et menneske som gjør mye med ord, og er dårlig med handling.

Det er vel det som er min største utfordring med oss, da du er helt omvendt. Jeg skal gjøre mitt beste for oss alle.

Suger til meg det jeg finner av viljestyrke i natt. Og håper på gode drømmer, de har virkelig latt vente på seg.
 
Noen ganger overrasker fremmede mennesker en. Omtanke og forståelse er så utrolig godt når ting ikke er helt greit. Tusen takk <3
I natt får jeg sove godt selv om sambo ikke er hjemme ennå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
JEG GLEDER MEG TIL JEG KAN SPISE SOM VANLIG IGJEN. Blir gal og gir gubben nesten hjerteinfarkt pga dårlig matinntak :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
JEG GLEDER MEG TIL JEG KAN SPISE SOM VANLIG IGJEN. Blir gal og gir gubben nesten hjerteinfarkt pga dårlig matinntak :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp jeg også !! Vi er der snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå har vi fortalt det til min mor, bestemor pg onkel. Samt min "stefar". Og til sambo's far. Mangler bare noen til :)

Litt creepy var det vel at mamma sendte meg en melding og lurte på om jeg hadde glemt å fortelle henne noe, så ringte jeg henne og da hadde hun hatt en følelse av at jeg var gravid et par dager så nå måtte hun bare spørre! Skal sies at jeg har fortalt det til kun to venninner og de prater jo ikke med mamma . Skummel den der, men er ikke første gangen. De gangene jeg syklet ille av da jeg var liten møtte hu meg alltid på veg hjem så ja :p

Bestemor ble heller ikke overraska, onkel lo pg sa at bestemor hadde ringt og spurt om han hadde snakka med meg, for hu lurte litt på om det ikke kom en liten en :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun hadde ikke snakket med mamma heller! Ellers har de tatt det fint og gleder seg. Strikker for fullt kommer de vel til å gjøre :p blir koselig det :)

Grugleder meg til fredag neste uke. Da er det tid for blodprøver, men kan også spørre legen om han bare kan prøve å høre hjertelyd. Jeg viser ikke i det hele tatt syns jeg.. Og to dager med crappy form VS vanligvis i fin form det er litt skummelt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp