Lille Angelica

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Off 
Fikk helt vondt inni meg [:(]

Kondolerer så masse

Hvil i fred Angelica

ORIGINAL: milla1986

Hver gang jeg ser du er pålogget går mine tanker til lille Angelica... Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er og har vært for dere..
Ord blir så fattige.... Jeg titter på avataren din å tenker det må være den vakreste lille engelen !!![:(]
En kjempe klem sender jeg deg!!!

Jeg har også blitt og tenke på dere hver eneste dag. Om jeg synes d er litt tøft, så vet jeg at jeg skal bare vite hvor heldig jeg i d hele tatt
klarer ikke tenke tanken helt ut, hvor jævlig d må være for dere. bruk dentiden dere trenger, ingen andre har noe med det og gjøre

varme og kjærlighet herifra
Angelica er med mange i hverdagen, og gir lys....

Jeg tenker fortsatt mye på dere. Tenner lys for Angelica i kveld! 

ORIGINAL: Neana

Ord blir altfor fattige..
Tårene strømmer på her nå!
Mange varme tanker og klemmer til deg og dine..

Håper virkelig du har funnet noe godt i å være litt her inne sammen med oss.
Men skjønner godt det blir tungt.

Håper psykologen kan hjelpe dere slik at dere sammen finner den riktige veien å gå for å komme dere videre.
Ingen, uten den som selv har mistet ett barn kan evne å forstå.
Og ingen skal fortelle dere hva som er rett og galt i forhold til å bearbeide sorgen.
Jeg vet at mange opplever det som vanskelig å få "lov" å snakke høyt om barnet de har mistet.
Men vit at vi gjerne være med på opp- og nedturer om du har lyst å dele dem med oss.
Om det skulle være å feire fødselsdager eller markere dagen lille Angelica desverre måtte forlate dere.

Alle gode tanker til dere.
Og en ekstra god tanke til lille Angelica

ORIGINAL: Lingje84

det går nå men er en karusell av følelser.har brae dager og dårlige dager.føles som at tida står stille men samtidig gått så fort.
vi er fortsatt sjukemeldte men føler at folk rundt oss mener vi skal begynnt at for lenge siden.men blir nok sjukemeldt ei stund til.skal te pyskolog for første gang nå på tysdagen.
blir rippet oppat hele tiden siden det er ei politisak/fylkeslege.

Tusen takk igjen for støtten
vet ikke hvor aktiv eg kjem til å være her inne siden eg kjenner det begynner på bli litt tøft.

Tenker på dere [:(][:(]

Skjønner veldig godt at gode og vonde dager varierer veldig.. Er utrolig mange følelser og tanker i sving hele tiden og det er veldig kort vei mellom tårer og smil.

Andre kan mene hva dem vil om når dere skal komme dere i jobb igjen.. Men når man er i sorg har man nok med å komme seg på butikken enkelte dager.. Ta den tiden du /dere trenger kjære deg og ikke føl deg presset før du føler deg klar. Er ingen fasitsvar på når man skal starte for det varierer fra person til person. Noen er sykemeldt opp til ett år etterpå.
Da vi mistet Aurora startet ikke jeg å jobbe før jeg virkelig følte at "nå vil jeg jobbe litt igjen og treffe folk og kanskje jeg klarer 2-3 dager i uken". Det tar mye energi å starte å jobbe, så det er greit å ha en dag hjemme imellom arbeidsdagene.

Godt du har fått time til psykolog. Det hjelper nok å få pratet med en fagperson, selv om du må rippe opp i de vonde følelsene..

Mange varme klemmer og omsorgsfulle tanker til dere

Nydelig og vakker engel dere har

Jeg også tenker på dere hver dag... Kjære Lingje84, jeg er så glad for å se livstegn fra deg... Kommer nok til å savne deg hvis du forsvinner herfra... [:(]

Stor klem fra meg, tenker mye på vakre Angelica... Du er sterk.

ORIGINAL: Neana

Ord blir altfor fattige..
Tårene strømmer på her nå!
Mange varme tanker og klemmer til deg og dine..

Back
Topp