Lillas dagbok - Prøver på nr 2!

5+5
Nå tror jeg faktisk kvalmen har meldt sin ankomst! Vil ikke ha kaffe lengre, og det står noen kokte egg i kjøleskapet som jeg bare må se vekk fra når jeg åpner døren :hilarious: Har ikke klart å gjøre stort i dag, har stort sett holdt senga og sett på serier. Deilig det og :)

Nå er det under 2 uker til vi skal på TUL. Akkurat nå går det bra, men jeg tror jeg blir å slite veldig med å sove natta før den timen :bag: Hvis det har gått til grunne igjen så vet jeg nesten ikke hvor jeg gjør av meg... Men, må prøve å ikke tenke på det. Det blir det det blir, og mest sannsynlig blir det bra :) Medisinene har jeg i hvert fall tatt hver dag, så det skal ikke stå på det.

Er godt i gang med utstyrsliste! Og ikke minst - ting til fødebaggen :hilarious: Liker å være tidlig ute, si :rolleyes: Synes det er så morsomt å planlegge den baggen altså. Og ikke minst alt annet av innkjøp.

God lørdag til deg som leser :)

De to ukene går fort unna skal du se :)
Er jo litt morsomt at man plutselig ikke klarer kaffen eller eggene :p jeg fikk fullstendig hetta av alt av fisk og kjøtt, typ middag, etter noen uker husker jeg:hilarious:praktisk :p spiste bare suppe og nudler i de ukene :rolleyes:

Skjønner godt redselen din, jeg har tenkt på det samme mange ganger, når vi forhåpentligvis blir gravide igjen... Gruer meg like mye som jeg gleder meg... Men vi får ikke gjort så mye, vi må nesten bare håpe på det beste :Heartred

Hehe, jeg kikker på utstyr rett som det er:rolleyes:elsker å se på vogn og klær spesielt :joyful: Det popper opp som reklame over alt, siden jeg har googlet litt over gjennomsnittet :hilarious:

Håper du klarer å slappe av frem til TUL, og lose deg med nyttårsfeiring :happy: 2020 er baby året, det har jeg bestemt :love017
 
Helt enig med innkjøpsliste!!
Vi kjøpte sprinkelseng, leander vugge og litt klær sist ... Nå har jeg allerede laget meg en liste med resten av utstyret vi trenger! Haha.. moro!

Og deler tankene om tul med deg. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg dersom vi får samme beskjeden igjen. Man får dessverre ikke rådet over det så man får bare leve i håpet ❤️

Ha en fin helg Lilla ❤️

Tusen takk, Tiol :Heartred

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som starter tidlig :hilarious:

Nei, vi kan ikke annet enn å håpe, rett og slett? Hvordan går det med deg, hatt en fin helg?:love7
 
Tusen takk, Tiol :Heartred

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som starter tidlig :hilarious:

Nei, vi kan ikke annet enn å håpe, rett og slett? Hvordan går det med deg, hatt en fin helg?:love7
Jo helga har vært fin, helt til jeg falt ned kjelletrappa her i formiddag. Tror jeg har brukket håndleddet, skal til legen i morgen for en sjekk :blackeye: litt nervøs mtp babymagen, men ikke noe blod eller smerter (annet enn mensmurringer som jeg har hatt i en uke )
Tenker det går bra. Mer stress med ryggen som fikk en smell og hånda såklart :shifty:

Unnskyldninger for å spise mer sjokolade :woot:

Har du hatt en fin helg? :Heartred
 
Hvordan går det med deg Lilla?
Håper alt er bra :Heartred
Håper alt er bra med deg Lilla:Heartred

Så utrolig hyggelig å logge inn her og se at dere har tenkt på meg - tusen takk :Heartred:Heartred:Heartred

Har ikke hatt noen blødninger eller andre ting som tyder på at noe er galt, men de tankene... Jeg har vært kvalm og uggen de siste ukene, men dette varierer, noe som gjør meg nervøs :sorry: 7+1 i dag, og TUL på torsdag så vi finner ut av det snart nok!

Årsaken til at jeg ikke har vært aktiv her inne på en stund er rett og slett fordi jeg blir uggen av å være på BV :hilarious: Det var sånn sist jeg var gravid også, etter at kvalmen kom så klarte jeg ikke se BV-logoen engang før jeg følte meg verre - merkelige greier? o_OKvalmen er minst fremtredende på morgenen, og verst på kvelden.

Skal oppdatere meg i deres dagbøker nå - håper det går bra med dere alle :hug003
 
Jo helga har vært fin, helt til jeg falt ned kjelletrappa her i formiddag. Tror jeg har brukket håndleddet, skal til legen i morgen for en sjekk :blackeye: litt nervøs mtp babymagen, men ikke noe blod eller smerter (annet enn mensmurringer som jeg har hatt i en uke )
Tenker det går bra. Mer stress med ryggen som fikk en smell og hånda såklart :shifty:

Unnskyldninger for å spise mer sjokolade :woot:

Har du hatt en fin helg? :Heartred

Huff - det var jo ikke bra! Håper det gikk greit hos legen :) Bør ikke være noen fare for babymagen, den lille ligger jo godt innpakket der inne :)

Har skrevet en liten oppdatering over nå, etter litt fravær herfra :rolleyes: Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Så utrolig hyggelig å logge inn her og se at dere har tenkt på meg - tusen takk :Heartred:Heartred:Heartred

Har ikke hatt noen blødninger eller andre ting som tyder på at noe er galt, men de tankene... Jeg har vært kvalm og uggen de siste ukene, men dette varierer, noe som gjør meg nervøs :sorry: 7+1 i dag, og TUL på torsdag så vi finner ut av det snart nok!

Årsaken til at jeg ikke har vært aktiv her inne på en stund er rett og slett fordi jeg blir uggen av å være på BV :hilarious: Det var sånn sist jeg var gravid også, etter at kvalmen kom så klarte jeg ikke se BV-logoen engang før jeg følte meg verre - merkelige greier? o_OKvalmen er minst fremtredende på morgenen, og verst på kvelden.

Skal oppdatere meg i deres dagbøker nå - håper det går bra med dere alle :hug003

Det var godt å høre at alt tross alt er bra:happy: Har tenkt litt på deg, da du ikke hadde oppdatert her inn på en stund... Var redd det hadde skjedd noe:wideyed:
Så godt at TUL snart er her! Det blir spennende :happy: litt festlig at du blir mere kvalm av å henge på BV da:hilarious: Den var ny må jeg si :pmen, det er sikkert bra for deg (eller oss andre) å ikke være alt for mye inpå her uansett :rolleyes:
 
Så bra at alt er som det skal. Symptomer som kvalme kommer og går jo :Heartred

Ble også nervøs for at noe hadde skjedd. Hehe, må bare holde deg unna herfra, sikkert sunt! Greit å vite dersom det blir stille igjen :p

Lykke, lykke til på torsdag! :Heartbigred
 
I dag fikk vi se en liten nydelig sak målt til 7+4 med god hjerteaktivitet :Heartred Utrolig lettet, var så nervøs at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fortsatt tidlig, men dette var en viktig milepæl :love7
 
I dag fikk vi se en liten nydelig sak målt til 7+4 med god hjerteaktivitet :Heartred Utrolig lettet, var så nervøs at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fortsatt tidlig, men dette var en viktig milepæl :love7
Hurra!:Heartred dette er nok en terminspire:love7
 
I dag fikk vi se en liten nydelig sak målt til 7+4 med god hjerteaktivitet :Heartred Utrolig lettet, var så nervøs at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fortsatt tidlig, men dette var en viktig milepæl :love7
Å, så godt å høre!❤️
Håper du kan kose deg og senke skuldrene litt nå:) Det er helt fantastisk å se hjertet slår!❤️
 
I dag fikk vi se en liten nydelig sak målt til 7+4 med god hjerteaktivitet :Heartred Utrolig lettet, var så nervøs at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fortsatt tidlig, men dette var en viktig milepæl :love7

Så bra!! Gratulere med med et levende lite vesen i magen. Det er et mirakel hver gang :Heartred
 
I dag fikk vi se en liten nydelig sak målt til 7+4 med god hjerteaktivitet :Heartred Utrolig lettet, var så nervøs at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fortsatt tidlig, men dette var en viktig milepæl :love7
Gratulerer! Jeg kan nesten ikke vente med tul her ❤️ milepæl å se hjertet slå, og å se hjertet slå etter uke 9.... ❤️

Glad på dine vegne ❤️❤️❤️
 
9+2

Da har jeg endelig karret meg inn her for en oppdatering :) Som nevnt i den forrige posten så blir jeg rett og slett veldig kvalm av å være på BV og har derfor måtte trappet ned tiden min her betraktelig :hilarious: Jeg er fortsatt i best form på dagtid og mest kvalm på kvelden. Har bare kastet opp én gang, men av og til skulle jeg nesten ønske jeg kunne få det ut når jeg først blir dårlig for denne kvalmen og følelsen av å ikke bli "kvitt" det er heller ikke noe god :hungover: Men, jeg skal IKKE klage! Jeg er fortsatt gravid og sjeleglad for det.

Jeg har flyttet meg selv frem én dag etter at to UL som viste det samme. På denne dagen sluttet fosteret å utvikle seg da vi mistet i juni, det er rart å tenke på. Vi var på en UL i forrige uke (i det offentlige) som viste en perfekt liten skapning på litt over 2 cm og med god hjerteaktivitet. Legen sa at alt så bra ut og lettelsen var stor. Har lest at for de som har opplevd gjentatte spontanaborter, så er det 98 % sannsynlig at det går bra dersom man ser hjerteslag i uke 8 - da har vi jo oddsen på vår side så håper det stemmer. Neste UL neste uke blir veldig viktig, nervøs for den kjenner jeg. Symptomene er på plass og jeg har ikke hatt noen blødninger, så jeg forsøker å holde fast på håpet :rolleyes:

God tirsdag til deg som leser :) Nå skal jeg få oppdatert meg i alle andres dagbøker :):Heartred
 
10+4
Tidligere denne uken var vi på en ny UL, og fikk se et lite, sprellende og levende foster :Heartred Det var en utrolig stor lettelse, spesielt med tanke på at den ene vi mistet tidligere i år sluttet å utvikle seg 9+2.

Jeg føler meg så utrolig heldig som fortsatt er gravid. På den andre siden klarer jeg egentlig ikke tro at jeg faktisk er gravid. Jeg sier fortsatt f.eks. "dersom dette går bra, så blir det termin i slutten av august" og jeg klarer liksom ikke innstille hodet mitt på at vi faktisk (mest sannsynlig!) skal bli foreldre. Det er liksom for godt til å være sant. Tanken på at dette skal holde hele veien er helt overveldende og utrolig fantastisk, og hvordan kan det da stemme?

Det er ikke lenge til magiske uke 12 og vi skal på en ny UL da. Dersom det går bra da også, så håper jeg at jeg snart klarer å glede meg, helt på ekte, over at jeg (og vi) faktisk er gravid og tørre å planlegge for fremtiden.

God torsdag til deg som er innom :)
 
Last edited:
Back
Topp