Haha, ja! Gubben har fått fast plass i sofaen. Jeg har sagt at vi snart må ordne nytt soverom, ikke nødvendigvis til en av unga, men til ham
Men han selv som velger det altså. Fordi toåringen gjerne legger seg oppå ham, eller sparker ham i nesa. Jeg derimot greier fint å sove meg gjennom urolige unger.
Nei, altså, jeg hadde en god dag på torsdag - dagen etter behandling hos osteopat. Hadde energi til å gjøre noe, og fikk faktisk både tatt ukesvasken, sydd ferdig genseren til åtteåringen og laget middag. Jeg må til vanlig velge én ting å gjøre ila dagen, mtp energinivået.
Og nå som jeg pusher meg litt, så kjenner jeg det med en gang.
Åtteåringen blir nødt til å gjøre ca alt arbeidet i stallen, og selv da blir jeg helt gåen. Prøvde meg på å hjelpe litt mer i går kveld. Møkket bittelitt og fyllte ETT høynett stående, og gikk litt rundt..
Men skal nevne at jeg også bedrev sminke og sånt for halloween noen timer tidligere, så hadde heller ikke fått sittet noe på flere timer.
Likevel, tross egentlig begrenset med løft og sånt, så var jeg så ødelagt i ryggen etterpå, at da jeg våknet i natt for å gå på do, så hadde jeg så vondt at jeg sleit med å komme meg ned trappene..
Morgenstellet er jo egentlig mer jobb, men jeg tok i hovedsak mest kommandojobb enn særlig til fysisk arbeid, så er ikke like ille i dag.. men har vært generelt dårlig i hele dag. Føles ut som om kroppen er betent på en måte. Fryser gjør jeg og, hadde villmarksgenseren min under ytterjakka i ca 5+, og ble ikke antydning til varm engang...
Men men. Bare i morgen igjen med stalljobb - også får osteopaten ta litt i på mandag....