En_gang_kanskje Gift med forumet Assistert-jentene Vi som prøver :) Himmelbarn Lørdag kl 14:35 #4.501 Lillafrosk skrev: Hmm, nei...? Kommer det opp fremtidige dager om du trykker på dem? Jeg har Android, har du evt iOS kanskje..? Klikk for å utvide … Se der ja!! Ja når jeg trykker på datoene får jeg opp hvilken uke + dag de tilhører Jeg har iOS ja så er nok det som er forskjellen
Lillafrosk skrev: Hmm, nei...? Kommer det opp fremtidige dager om du trykker på dem? Jeg har Android, har du evt iOS kanskje..? Klikk for å utvide … Se der ja!! Ja når jeg trykker på datoene får jeg opp hvilken uke + dag de tilhører Jeg har iOS ja så er nok det som er forskjellen
Lillafrosk Firebarnsmamma♡ Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Sensommerlykke 2017 Oktoberbarna 2021♡ Julilykke 2023 Marsfiolene 2026 ♡ Lørdag kl 17:34 #4.502 En_gang_kanskje skrev: Se der ja!! Ja når jeg trykker på datoene får jeg opp hvilken uke + dag de tilhører Jeg har iOS ja så er nok det som er forskjellen Klikk for å utvide … Er nok det men da funker det i alle fall
En_gang_kanskje skrev: Se der ja!! Ja når jeg trykker på datoene får jeg opp hvilken uke + dag de tilhører Jeg har iOS ja så er nok det som er forskjellen Klikk for å utvide … Er nok det men da funker det i alle fall
En_gang_kanskje Gift med forumet Assistert-jentene Vi som prøver :) Himmelbarn Lørdag kl 17:53 #4.503 Lillafrosk skrev: Er nok det men da funker det i alle fall Klikk for å utvide … Ja, det var brukerfeil det der
Lillafrosk skrev: Er nok det men da funker det i alle fall Klikk for å utvide … Ja, det var brukerfeil det der