Ikke jeg heller, er noe konsentrert greier som jeg blander med vann; men visstnok veldig sunt uansett. Så.. skader jo ikke.
Fødsel nr3 hadde jeg mye mindre smerter i enn de andre, så jeg kjører på mye samme regime denne gang, tenkte jeg. Planlegger dadlene og tenker modningsakupunktur fra uke 35-36 hvis jeg finner akupunktør som kan sette (de tar bare fra 38 på helsestasjonen).
Min svigerinne hadde en helt smertefri fødsel med sin nr4; hun trodde hun begynte bli dårlig i magen/spysyke, bare.. (brodern og de andre ungene hadde vært dårlige), så han ble født i senga hjemme. Jordmor kom med ambulansen da de skjønte hun hadde pressrier, og jordmor kom vel ca 10 min etter ungen var ute

(de bor sikkert 25 min unna sykehus med bil, 40+ min unna nærmeste fødeavd).
Uansett, hun spiste mye dadler det svangerskapet og myyyyyye tart cherry juice. (Ikke pga svangerskapet, hun bare brukte det veldig mye i gelé og diverse, så...). Så er jo lov å håpe på noe effekt.
Smertefritt høres deilig ut i alle fall

Men om jeg kan holde meg til å ikke nå opp til 10'eren på skalaen, men maks 8, f.eks, så hadde det vært flott det også.
Legger ikke forventningene så høyt, men bare prøver det jeg kan for å få lettere fødsel. Lillebror skal helst bare skli ut