Liktorn

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Har fått liktorn under foten, hvordan får jeg det bort? Har prøvd med liktornplaster men det datt jo bare av med en gang. Var med sånn pute på. Noen som har noen tips eller behandlinger som virker?

Sent from my iPad using BV Forum

Fotbad for å myke opp?

De selger vel også slike liktornpenner på apotekene. Aldri prøvd det, så aner ikkeom det virker, men kanskje verdt et forsøk?

Hm, måtte søke det opp, og oppdaget dermed nå at det jeg har under foten min er en liktorn. Jeg har tenkt mer i retning forvorte, men syns ikke det har passet helt heller. Filing og fotbad har i alle fall ikke virket her, så jeg skal prøve om liktornplaster kan funke på meg.

Jeg prøvde plaster og det funka! Hadde bare et større og bedre plaster over, da satt det på plass. Etter 1 uke ca falt liktornen av:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med Trollmor.
Jeg har dette hele tiden pga feilbelastning når jeg går, og fotterapeut er det eneste som virkelig funker :disgust

Noen som har prøvd sånn penn? Virker det?

Lurt med plaster utenpå plasteret. Kan jo teipe det på plass :)

Fotterapaut ja. Forsvinner det etter en behandling? Syntes det er grusom å gå til, er så kilen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde det mye som barn.

Da fikk vi noe flytende som skulle smøres på, og etterhvert løsna det og datt av.
Fryktelig vondt husker jeg det var :-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp