Likhet

Nica

Elsker forumet
Ikke at det spiller så veldig stor rolle, men hvem ønsker dere at barnet deres skal ligne på?
Deg selv, pappa'n, foreldrene deres, svigers, søsken??

Jeg for min del har en sønn som hele tiden har vært veldig lik pappa'n sin, men nå som han begynner å bli større ligner han mer på meg og mine søsken. Dette syns jeg er veldig morsomt [:)]
Hadde vært så moro å ha en sønn som ligner sin mor og en datter som ligner sin far. [:D]

jeg tror jeg vil at han skal ligne mest på pappaen sin.. fordi han er gruelig kjekk [:)]
Men selvfølgelig håper han arver ting ra meg også.. han har jo oppstoppernesa mi og slikt!

Men håret det vil jeg seriøst at han skal arve fra faren sin... tror det er bedre med mørkt enn med rødt liksom [:'(]
Men det er nok fordi jeg alltid har hatet det røde håret mitt [&:]

Syns rødt hår er pent jeg, men særlig på jenter da. [:)]

[:D] Jeg har en sønn som ligner litt på faren sin, men mest på broren min[:D].
Det er morsomt, for han har en datter som er prikk lik meg da jeg var liten. (Han har to sønner også som ligner mest på moren sin, morsomt med hvilke trekk som kommer frem.)[:D]

heisann!
Datteren min var veldig lik pappaen sin når hun var baby, men nå er hun en tro kopi av meg! jeg syns det er morsomt jeg, alle komenterer det! =) .....heldigvis har hun lynnet til pappa, så hun er myyyyye roligere enn jeg var.

Jeg vil at lille jenta vår skal ligne på Pippi :)
Hehe. Typen hadde helt rødt hår helt til han fylte 2år :) Da fikk han lyst.
Selv har jeg mørkt hår men da jeg var liten hadde jeg en del freger (noe jeg ik har så mte av nå for tiden) Så dette kan bli en pippi jente

Begge mine unger er snytt ut av nesen på faren. Det eneste de fikk fra meg var ørene..hehe[8D][:D]

De som kjenner kjæresten min best, synes sønnen vår ligner sååå mye på meg, men mine folk synes han er sååå lik faren sin. Han er en kjekk liten guttt da, og selv synes jeg han ligner mer og mer på faren sin. Både i sinn og skinn. Og det er veldig positivt[:D]

Vi har en gutt og en jente, gutten ligner mest på meg og jenta er mest farlik!

Vi fikk høre i bryllupet vårt at: "om de to der får barn sammen så er de jo garantert å ligne på foreldra.." Kunne vel kanjse gått for å være søsken, hadde det ikke vert for at vi har så forskjellige dialekter og kommer fra hver sin kant av landet[;)]
-men håper ikke babyen arver sin far's hode, da.. det er litt større enn normalen, ikke fordi at det ikke er verdens vakreste hode, for det er det jo[:D]! men jeg gruer meg isåfall veldig for å presse det ut[8|]

-Håper babyen arver min familie's tendens til lange øyenvipper - og svigermors kroppsbygning..

-uansett hvem babyen vår ligner mest på, så tror jeg at det kommer til å bli et eksepsjonellt vakkert barn![:D]

Håper junior vil ligne mest på pappa`n sin. Har fått masse babybilder av han og han var kjempe skjønn år han var liten.

men jeg ser at jeg og han hadde mye likr da vi var små. Begge var helt lys håra, jeg er fremdeles lys og han mørkebrun nå. Bror min var også helt lys som liten og mørk som stor.
Vi begge hadde rundt ansikt med skikkelige bollekinn og begge ha veldig små oppstopper neser.

Nå hadde mamma`n min og sambo dumbo ører, så det er vel en liten sjangs for at det blir litt utstikkende ører da.

Men jeg håper han får min øyen farge med sambo sin øye fasong. Jeg har helt vanlige runde norske øyne, med en mørke blå farge, han ser nesten litt asiatisk ut med en brun/grønn/grå skitten farge. Men ellers så har han nydlige øyne.

Nå er det bare jeg og farmor som har blå øyne og ingen på sambo sin side, men det er stor sjangse for brune da.[:)]

Fine bebiset vil vel alle få. Gleder meg i vertfall til det er min tur til og få veredens vakreste unge, alle andre har jo fått.

Back
Topp