Liker/ misliker....

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Sånn totalt sett har dere likt eller mislikt å gå gravide?

Jeg har i perioder ikke likt å gå gravid, det var mest i begynnelsen! Når magen begynte å syns og jeg ikke lenger bare så "feit" ut likte jeg det bedre!! Nå som jeg sover så dårlig og har småplager hver dag er det ikke like moro å gå gravid...
Men jeg har likt det mer enn jeg har mislikt det!

Jeg har trives godt med å være gravid, jeg. Helt fram til nå... Jeg har nemlig bare hatt magen og da føler jeg liksom at jeg har sett sånn noenlunde godt ut.[8D]

Men nå ser jeg ikke mye fresh ut altså! Fått noe vann og har typisk gravid-ansikt. (hvis dere skjønner hva jeg mener) Litt hoven og ser konstant trøtt ut[:o] Har fått flere bemerkninger på dette de siste dagene. Ikke at det gjør meg noe, men det blir liksom enda mer bekreftet da.
Søstra mi sa at jeg så sliten ut og svigermor var på besøk i går og sa at det var STOR forskjell på meg bare på den siste uka...[:'(]
Men det er helt sant, jeg ser det jo selv også.

Så nå begynner jeg å bli lei. Vil at Nurket skal komme snart![:)]

har stortsett likt å gå gravid jeg men d er seff. myye jeg savner og... men syns liksom jeg har gått lenge nok gravid snart altså, nå vil jeg ha babyen min[:)]

Vanskelig spørsmål Jordbæret! [;)]

Har vært veldig veldig kos å gått gravid, og det har vært en helt urtolig opplevelse siden jeg aldri har vært det før.

Men jeg har vært mye plaget med oppkast og kvalme, bekkenløsning, halsbrann, nå har vannet begynt å sige på.. Ja det har vært så mye, og nå er jeg bare lei..
Vondt uansett hva jeg gjør, og er veldig sliten!

Men egentlig burde jeg ikke klage heller, for jeg tenker på alle de som prøver og prøver å bli gravid, og som aldri lykkes.. Lurer på hva de tenker om meg som klager over alt[:(]

Nei det har vært både fint og vondt! Og jeg kommer til å gjøre det igjen!!! [:)]

ORIGINAL: GoUngen

Syns det har gått heeelt fint jeg [:)]
Ikke no plager eller no i det hele tatt ...
Men savner masse da, som å ligge på magen, klare å ta på meg sokker uten problemer .. osv! Men er jo ikke lenge igjen da [:)] .. Tror jeg kommer til å savne magen litt jeg ... men best av alt, blir jo å få han i armene mine [:)] *ååå*

Seeeee fruluna jeg klarte [:D] hihi *endelig*

Nei nå var du flink!! [:D] Også så fin mage da!! [:)]

Jeg liker ikke å gå gravid, synes ikke det er så fantastisk som alle skal ha det til.
Jeg har ikke noe problemer med at magen vokser og at kroppen forandrer seg, men det er alle plagene, jeg spydde i hvertfall fire måneder og har bekkenløsning, og jeg har vært sykmeldt siden juli, så jeg er ganske så lei.

Men prøver likevel å tenke positivt og ser nå at det ikke er så lenge igjen, så dette klarer jeg.

Og jeg vet at det kommer noe godt ut av det, så gleder meg til han blir født[:)]

Så jeg får dagene til å gå med til å vaske baby klær og styre og ordne til babyen skal komme, så ja jeg koser meg også[:)]

Ble nesten litt klaging det her.... huff ikke helt meningen da[;)]

Jeg vil helst ikke klage over graviditeten.. Tenker også på de som prøver og prøver og så lykkes det ikke med å bli gravid. Jeg syns jeg var utrolig heldig som ble gravid så raskt som jeg ble. Også har det jo gått stort sett bra! Har jo hatt minimalt med plager. Bare oppkast i lange tider, tretthet og ble sykemeldt pga ryggplager.

MEN jeg vil han skal komme nå! Jeg er lei av å være begrenset og tung. Jeg har jo gått opp 20 kg[:'(]. Og til tider føle meg tjukk og klumpete. Særlig når jeg hører slike kommentarer: "Så stor du har blitt".
Så jeg GLEDER meg til å få kroppen og de normale klæra tilbake!!

Så jeg har gått flere laaange turer den siste uken. Og igår vasket jeg trappene i dette sameiet som vi bor i.
Jeg bare håper at det ikke kommer til å regne så mye de neste dagene, så jeg kan fortsette turene mine. Vet jo aldri været her i Bergen..

Eg har syntes det har vore fantastisk å vere gravid! Men det gjenstår jo å sjå om den siste mnd blir like fantastisk... hehe.

Eg har vore opptatt med å bli ferdig med et hovedfag dei siste månadane, så eg har liksom ikkje fått tenkt så masse på at eg er gravid... Men no er eg endelig ferdig! (Vart utdanna geolog på fredag, og er så stolt over meg sjøl for at eg endelig klarte å bli ferdig!!!!) Og eg syns det er herlig å endelig kunne konsentrere meg fullt og heilt om å vaske baby-kle, og ikkje minst å kjøpe inn alt som trengst!

Stå på jenter! Er ikkje lenge igjen no! [;)]

Gratulerer lilletrille, så flink du er som har fått utdannelsen ferdig!![:)]

Jeg klager nok mer om dagen nå, men det er jammen sant som dere sier: tenk de som aldri kan bli gravide. De ville nok heller hatt litt halsbrann og vann i kroppen...

Skal prøve å skjerpe meg![:)]

har vært både positivt å negativt å gå gravid[;)]
liker veldig godt magen min å koser med den[;)]
Men så har du disse såkalte "plagene"![:@] som halsbrann,kvalme,vondt i ryggen osv,det er jo ikke akkurat kjekt da......men det hører jo som sagt til[;)]

Jeg har hatt litt blanda følelser med å gå gravid...Har syntes at det har vært veldig tungt å trist til tider..
Er alene om dette her og føler at det er i stunder som dette at man skal være to..
Bare det å ha noen å dele alt som skjer med[:)]det hadde vært fint[:)]
men en liten del av meg har vel syntes at det er litt spennende og med alt som skjer...
Jeg føler også at jeg ikke kan snakke om det heller til folk for da ser de bare rart på meg...
Skulle nesten tro at det var en lov som sa at når man er gravid så skal man vær lykkelig...
Gleder meg bare til å møte den lille[:D]

Back
Topp