Liker ikke...

iskeboller og slike ting er bare helt ut her for meg.. Jeg klarer faktisk ikke fisk i det hele tatt, brekker meg og blir helt rar og kaster opp av det! Også smør på brødskiver og slikt.. går greit i steking men ikke noe annet!!!
Vet jeg har mange fler ting jeg ikke klarer men gidder ikke ramse opp alt mulig.. er en smule kresen av meg nemlig...

Jeg er også litt kresen, en såkalt vænnlæpa!! På totensk. [:D]

Spiser ikke: løk,noe fra havet generelt, sopp, paprika, smør på brødskive, bernaise saus, melk og masse mer!
Det er dumt det er så mye løk i all slags ferdigposer!
Uansett hva jeg har lyst til å prøve. som samboeren ihvertfall vil ha, er det løk i det!

jeg klarer IKKE
fisk
skalldyr
lammekjøtt
lever
fetaost
spekeskinke

Jeg tror jeg ikke er så kresen, men spiser ingen form for kjøtt eller fisk, bare lukta gjør meg kvalm. Og hvitløk det er ille det[:@] Samboer elsker det, jeg hater det. Skulle jo gjerne likt det siden det skal være så sunt[X(] men jeg har prøvd flere ganger og jeg blir dårlig i magen.
Og så er jeg ikke så glad i den vegtabilske yoghurten fra Granovita, men alpro sin er deilig derimot (men den selger de ikke i Norge[:(]). Da jeg var liten ville jeg ikke ha tomater, men liker det nå, (noen ganger[8|])
Og kjøttkarbonader ville jeg heller ikke ha da jeg var liten. Idag lager jeg de vegetabilske, varierer med forskjellige grønsaker. Kjøttdeig erstatter jeg med soyafarse

Back
Topp