Liker ikke middag...

funnybunny85

Elsker forumet
Tenkte å begynne med middag nå,
og har prøvd litt forskjellige...men ho liker d virkelig ikke!
bare grøsser og hele ansiktet blir vrengt..hehe..ho svelger d da, men tydelig at d ikke er noe godt!

skal jeg bare fortsette å gi, helt til ho liker d??
"tvinge" d  i henne liksom?

hehe okei...er bare så fælt å se på di uttrykkene og grøssningene ho får!

men får satse på at d går over =)

..

frøken Andersen* skrev:
Gi en smaksprøve hver dag, tilslutt liker hun det :)
Det gjorde hvertfall vi

lurt =)

ga dere samme smaken hver dag da eller?
er d sånn at - liker di en - liker di flere?

Var sånn her også. Lurte han med litt fruktmos innimellom. Fæle grimaser og litt brekninger :/ Men nå elsker han middag! Men du kan jo også prøve med en annen smak? Spaghetti er en hit her hvertfall :D

mamihe skrev:
Var sånn her også. Lurte han med litt fruktmos innimellom. Fæle grimaser og litt brekninger :/ Men nå elsker han middag! Men du kan jo også prøve med en annen smak? Spaghetti er en hit her hvertfall :D

Får bare kjøre på..hehe..og satse på d går over :)

har prøvd ulik smaker..men alt smaker vist fælt !

Ellinor liker heller ikke middag, men spiser rotmos med litt grøtpulver i. Nå skal vi tilsette fisk også etterhvert!

Malin var også sånn, helt til jeg laget hjemmelaget middag, d falt i smak! Har du prøvd d?

Betyr ikke at de ikke liker smaken.... da hadde hun sikkert ikke svelgt... er nok konsistensen hun ikke takler så bra...  De små liker i utgangspunktet de fleste smaker.. men ikke fullt så glad i den middagskonsistensen og brød :P

Min liker ikke middager heller. Hun må bli vandt til smaken. Så hun får smake litt hver dag. Det er ikke lurt å tvinge i dem mat, for det kan gi dårlig forhold til mat. 

Hu var sånn her å, brakk seg og spytta ut, trynevreng delux! Men du må bare prøve litt og litt, litt forkjellig, så kommer det seg. Nå spiser a et 1/2 glass per.måltid:-D

Så lenge hun gaper ove svelger er det vel ikke tvang! :P men bland i litt mme/mm så blir det kjent smak!! slik fikk jeg snuppa mi til å like middag!! ;)

takk for gode tips ! =)

ska prøve meg litt fram da =)

Back
Topp