Liker du svigers?

Ja. Er veldig heldig, og har flott svigerforeldre.

ORIGINAL: *sue

Ja, har ingen grunn til ikke og like de[:)][:D]

Vel, vi er vel ikke presidenter i fanclubben til hverandre noen av oss... Men hun er veldig glad i nadde da og det er bra!!

Vil absolutt si at jeg har fått verdens beste svigerfamilie[:D][:D]
Elsker de alle sammen,svigerforeldre (med mann/kone),
svigerinnen min og tantebarnet [:D]

Ja [:D]....fins ikke mer fantastiske mennesker enn de to [:D]

Kunne ikke vært foruten! Elsker dem som mine egne foreldre [:)] Er heldig som har dem!

JA! ELSKER DEM!! kan sitte hos de i tiiimesvis alene og bare skravle..LITT lettere å skravle med svigemor da...men svigefar er også helt toppers[:D] kunne ikke vært mer heldig!

ORIGINAL: Regan

Elsker de[:)]

Svigerfar er verdens beste, svigermor er det motsatte[8|]

Annet: Liker svigermor, men ikke svigerfar. Skjønner VELDIG godt at de skilte seg for å si det sånn!

Har en super svigermor[:)] Svingerfar døde før jeg fikk hilst på han desverre.

Jeg er nesten like glad i svigers som i mine egne foreldre[:)]
De er to utrolig koselige, hjelpsomme og fantastiske personer som forguder lillemor og behandler meg som om jeg skulle vært datteren deres[:)] Nå er både mannen og jeg enebarn da, så det har sikkert kanskje muligens noe å si, men jeg har likevel vært veldig heldig med dem! [:)]

Oi..så mangen som har godt forhold til svigers!
Dere er heldige!Ta godt vare på forholdet!

Ja, de er supre!
Hjelper oss masse, om det så er flytting, øvelseskjøring, barnepass, kjøper ting til Sofie, handling (vi har ikke bil), osv.

Av og til kan de bli litt vel... tja. De er vanskelige å diskurere med av og til. [8D] Og svigermor kan bli litt overkjørende når det gjelder snuppa, for hun er litt hysterisk. Men generelt er jeg veldig heldige med svigers syns jeg. [:)]

Back
Topp