Liker du svigers?

De er helt ok!
Jeg klarer å være alene med de, men ikke over lang tid. Da blir jeg tullerusk [8D]

ja[:)]

Ja, det gjør jeg [:)]

Kjempe greie folk det [:D] Hadde litt dårlig førsteintrykk av "svigerfar" da men det har fiksa seg [:)]

Samme med besteforeldrene til knotten :P Kjempegreie folk, men hadde litt dårlig intrykk av bestefaren hans også i begynnelsen :P

Har bare svigermor, men ho er ei helt fantastisk dame!

ORIGINAL: ene[L]

De er helt fantastiske [:)]

JA!!
Det er klart vi har jo våre ting vi ikke er enige i vi og, men de er noen helt fantastiske besteforeldre som forguder barnebarna og supre svigerforeldre også[:D]

Ja[:)] har kun svigerfar og han er snill og koselig mann, men kan også bli litt mye..men det kan også mamman min[8D]

ja, er veldig glad i mine svigerforeldre [:)]

Jeg har verdens beste svigermor[:)] Ho er helt fantastisk!

Elsker de[:)]

ja, er vel mest glad i svigerfar,men en ting er at de stiller altid opp hvis det er noe og gjerne mer en det også

Jeg har heldigvis et veldig veldig godt forhold til mine svigerforeldre! VEldig glad i de!
Kan diskutere selvsagt, men det blir litt på lik linje med mine egne foreldre, vi krangler og er venner igjen etter ti minutter. Helt perfekt! [8D][:D]

Ja det gjør jeg [:)]

Eks-svigermor er ei veldig spesiell dame. Men etter at vi har kjent hverandre i ti år, og hun har fått sitt eneste barnebarn, har vi lært hvordan vi skal komme overens - hva vi kan snakke om, hva vi IKKE kan snakke om, osv.
Og hun ELSKER Jr, kjøper gjerne utstyr til ham og spør stadig om det er noe han/vi trenger eller vil ha.

Vi gir hverandre fremdeles gaver til jul og noen ganger bursdag. [:)]

er glad i svigers men meg og min svigermor kommer ikke allitd overens :P men veldig koselige folk for det om, vi er bare veldig forsjellige på enkelte ting :P

Back
Topp