Liker du ostepop?

Noen ganger er det virkelig virkelig cheez doodles jeg har lyst på!
Men det kan bli for mye, og det er ikke slik at jeg alltid har lyst på det. Ofte kan det tvert imot være slik at bare tanken er kvalmende.
Har hat elsk forhold til cheez doodles
For øyeblikket har jeg en halvspist liten pose i skapet som jeg åpnet i går (130 gram tror jeg). Men det ble nok med halve.

Jeg burde jo spise den snart holder seg ikke for alltid. Men jeg har ikke lyst på. Ikke litt en gang.
Uff esj cheez doodles :sick009 :scared001

Det verste er at jeg sikkert kommer til og få ekstremt lyst på den om noen dager at jeg spiser den og elsker det selv om den har blitt enda ekklere og seig.. :love017:happy

Det er kvalmende og tenke på nå, at jeg vil nok spise den, men jeg kan ikke kaste den fordi blir jeg trolig så sinna på meg selv. :laughing005

Siden jeg høres passe gal ut må jeg legge til at det er bare cheez doodles det er slik med ikke annen mat. Så jeg er ikke helt gal! :greet015

åå naaaam elsker ostepop:) Kan spise en hel pose jeg hehehe. De smaker ekstra godt nå som jeg er gravid;) Det gjorde de sist gang også:) Har en pose igjen så må kjøpe ny en før jeg åpner den:) ellers så blir det krise hvis jeg ikke har liggene en ny pose;)

Ja :-) Men mye annet som frister mer, så kjøper det aldri. Prøver også å styre meg når feks mamma har kjøpt det. Blir jo nesten sittende med hodet nedi bollen :-P

Back
Topp