Liker du melk?

*snuppah88*

Blir kjent med forumet
Jeg har den siste tida fått skikkelig avsmak på melk.. Klarer verken lukta eller smaken.. Før så kunne jeg drikke melka om det var jeg som åpna kartongen, og da kunne jeg bare drikke det glasset.. Ikke senere på dagen, livredd for sur melk[8D][:D]

Elsker melk [:D]

Nei, er mange år siden jeg har drukket kald melk, blir uggen bare ved tanken!
Men jeg drikker melk i kaffe latte da, det går an :)

Jeg har aldri likt det, men alle ungene mine elsker det [:)]

EEEEEEEEEEEEEEELSKER MELK!!!!
Må ha det, bare må ha det!!! [:D]

Nei, jeg har aldri likt melk.

ORIGINAL: Magetrollet

sign

ORIGINAL: Magetrollet

Samme her! Må begrense meg selv. Drikker sikkert noen liter om dagen...

Jeg liker ikke ren melk, har vel ikke likt det siden jeg var 12-13 år.
Men jeg elsker milkshake, is, iskaffe og mange andre ting med melk i! [8D]

ORIGINAL: Mamman til Magnus

[:D][:D]

tjaaa drikker melk, men da ilag med frokostbland. ol

melken i norge smaker ingenting, NÆRMEST som vann, null karakter i smaken.. men melken i tyrkia smaker veldig godt( akkurat sånn som melk skal smake[;)]) de som ikke har smakt naturlig melk vet ikke hva de går glipp av.. synd det[&o]

jeg var heldig og fikk nytappet melk av lam (tror det var) og ku.... mmmmmm glemmer aldri smaken.. DET ER MELK DET!

Ja, vi er stooordrikkere [:D]

Må ha melk til middag, jeg klarer meg med vann noen dager, men han MÅÅÅ ha melk til hvert eneste måltid...
Jeg drikker et stort glass når jeg er oppe om nettene for å tisse [8D]

(For noen år siden drakk vi 7 og en halv liter melk fra fredagskveld til søndagskveld.. Kun vi to.. Og vi var ute på fylla en av kveldene, så da gikk det jo ikke med melk.. Fader, vi ble overgitte da vi skulle brette kartonger på søndag [;)][8D])

ORIGINAL: Mamman til Magnus

Ja, men drikker det så sjeldent siden jeg hadde melkeallergi når jeg var liten (vokst det av meg.) så tenker liksom aldri på å kjøpe det..[8D]

Back
Topp