Liker du fisk?

*Labambie

Forumet er livet
[:D]

Edit: med fisk menes ikke fiskekaker, fiskeboller/pudding, fiskegrateng osv (industrifremstilt)

Fisk er JÆÆÆÆÆVLIG godt !!!!
Åååååå....Laks med poteter og agurksalat....herregud,jeg dauer....

fisk og sjømat er fantastisk! kunne spist det hver dag!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Kan ikke annet enn å signere!
Og ovnsbakt laks med purre, paprika, sellerirot, løk, gulrot osv... Sluuuurp.. FISK

Ofte... de som ikke liker fisk har fått servert elendige fiskemåltider i sin oppvekst.
De som vokser opp i vest og nord tror jeg har bedre forhold til fisk enn andre.... vant med fersk og god fisk[:)]

Jeg skulle ønske jeg kunne si at det er veldig godt, men jeg synes ikke det. Det går an når jeg panerer den, men jeg koser meg ikke. Det blir en ond sirkel også, for om jeg hadde satt meg litt mer inn i det og blitt flinkere til å tilberede fisk, så hadde jeg kanskje funnet frem til noe jeg synes er godt. Akkurat nå er jeg på tygge, svelge og smile tappert-nivå.

Men barna liker da[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Ofte... de som ikke liker fisk har fått servert elendige fiskemåltider i sin oppvekst.
De som vokser opp i vest og nord tror jeg har bedre forhold til fisk enn andre.... vant med fersk og god fisk[:)]
Helt sant,vi på vestlandet er bortskjemte i god fisk[:D]

Haha, yeah right!
Jeg var i noen år sammen med en kar fra nord! Han sa det samme som deg, at fersk fisk fra havet DET var mat..
Så jeg fisket og jeg smakte. Forskjellen? Det smaker MER fisk av det ferske, ergo ikke godt. [;)]

nja..... ELSKET fisk når jeg var liten. Spiste ingen typer kjøtt, bare fisk. Nå er det så som så..... Er fortsatt glad i torsk, men der stopper vel den fiskegleden.

jeg bor i nord, og her hadde vi mye fersk fisk og hjemmelaget fiskesuppe da jeg var lita.
så det er bare bullshit![8D]

jepp, det er veldig godt.

nå frista det med røkt kolje mmmmmmm

Fisk er godt [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Fisk er GODT [:D]

Spiser to typer fisk og den må være stekt. Laks og torsk.

Jeg spiser ikke kokt fisk fordi jeg føler at den ikke blir tilberedt ordentlig siden fisken lever i vann.[8D] Og så smaker det CRAP..

Sørlendinger også. Jeg vokste opp i en båt.[;)]
Her på østlandet, derimot.. Omtrent umulig å få tak i fersk fisk.[&o]

Tilbake til spørsmålet; kunne spist fisk daglig!

Liker noen fisketyper, og det må være med riktig tilbehør!
Og så er det alltid godt med mormors hjemmelagede fiskegrateng/fiskekaker laget av morfarfisket fisk!

Back
Topp