Liker du ditt eget navn?

Når jeg var mindre likte jeg ikke navnet mitt, da ville jeg hete Therese eller Sofie ;p Men etter hvert som jeg ble større har jeg ikke noe imot navnet mitt. Vet ikke om jeg elsker det akkurat, men det er greit ;)

synes navnet mitt er helt ok...
det er litt vanskelig for folk å si...sånn etter jeg har sagt det ....de hører som regel feil...
og telefon selgere har skikkelig problemer med å si riktig navn[:D]
gilt å gi folk en utfordring[:)]

jeg har aldri vært fornøyd m navnet mitt... [&:]

Liker mitt jeg, men kan vel ikke helt ta med meg, siden jeg har byttet fornavn[8D]

ORIGINAL: Lille Snodig

Liker mitt jeg, men kan vel ikke helt ta med meg, siden jeg har byttet fornavn[8D]

He he... Tenk å bytte til eit du ikkje liker når du først skal bytte navn... [;)]

Hata navnet mitt før når eg var yngre-ville ha et"hipt" og moderne navn.

Men er gla i navnet mitt nå-fordi det er ikkje mange som heter det og det er litt sånn "staut og norsk[8D][:D]

Er glad i navnet mitt jeg. Ikke så mange som heter det og det er et godt gammelt norsk navn. Har også alltid likt det og kunne ikke fordra når folk skulle tulle med det... (si det feil) 

Jeg liker vel navnet mitt sånn helt greit ;p

det er helt ok, men fryktelig kjedelig da!

Da jeg var mindre så likte jeg det ikke!! Jeg har et navn som ingen på min alder heter og jeg skjønte ikke at mamma og pappa kunne kalle meg noe sånt..[:D][8D]
Men nå syns jeg det er helt greit. Elsker det kanskje ikke, men syns det er mer enn bare ok også.[8D] 

ORIGINAL: Mexxie

Jeg liker vel navnet mitt sånn helt greit ;p

Sign[;)]

er ikke super glad i det, men greit nok.....kort og enkelt.......å kjedelig....[;)]

Lika navnet mitt veldi godt! Eg har to navn, men bruker berre det eine.
Begge er spesielle og seier noko om at eg ikkje berre er norsk, men også halvt dansk
og det er eg ganske stolt over![:D] Blir også dobble, spesielle navn til mine unga![;)]

Vet ikke om jeg ELSKER navnet mitt, men jeg liker det godt, for vet ikke om så mange andre som heter det[:)]

Heter Elisabeth Helene, og det synes jeg alltid har vært fint jeg så[:)]

Hehe, alle har vel hatt en periode hvor de kanskje ville hete noe annet[8D]
Nå liker jeg navnet mitt godt, mest fordi det er en stor del av min personlighet og jeg liker min personlighet.
Den har fått meg hit hvor jeg er idag og jeg ville ikke byttet for en million kroner[:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Syns egentlig navnet mitt er litt kjedelig.....[8|]

eg å..

Back
Topp