liker du å diskutere?

x1xTwGirly88

Gift med forumet
gjør dere?[:D]

hvis det er noe intressant så.....

Kor er Nei ikkje fa*n!!! alternativet[8D]

ORIGINAL: Cathrine76

[8|]

ORIGINAL: TwGirly88

[8|]

Det var jo ett naturlig alternativ for deg i avstemmingen før i dag..........................

Av og Til

hvis folk klarer å holde seg saklig så[;)]

[8|]

Det var jo ett naturlig alternativ for deg i avstemmingen før i dag..........................

herregud

[8|]

å så da? hun trenger vel ikke ha det samme alternativet her i denne avstemingen fordeom da. pleier du å ha samme svar på alle avstemmningene du lager?

ORIGINAL: Thothamon

Av og Til

sign.[:)]

Av og til..Spørs hvem jeg diskuterer med,.

jeg liker å diskutere, men ikke med alle. Noen er besatt av og alltid få rett, de gidder jeg ikke bruke energi på. De som er interessert i høre hva jeg mener og ikke har behov for å endre mitt syn, de liker jeg å diskutere med.

Hvis det er noe som intresserer meg/engasjerer meg.
Men nå for tida er jeg alt for følsom... [8D]

ORIGINAL: Thothamon

Av og Til

signerer denne

Tenker du på her på BV eller alle veier[:D]

Jeg må innrømme at jeg elsker saklige diskusjoner...[:)]

[8|]

Unødvendig!!

Nå har hun laget en avstemming med nøytrale svaralternativer, og så skal hun få kritikk for det også??

ORIGINAL: Tanine

Det er gøy å diskutere innimellom ja ;)
Og spesielt gøy når den/de du diskuterer med skjønner etter laaaang tid at diskusjonen er tapt! [:D] Hehe, er vel best med diskusjoner om man vinner dem [;)]

Jepp, er jo de diskusjonene som er best.[:D]
Og de hvor den andre personen ikke klarer å holde seg saklig lenger for h*n blir så provosert, er da eg skjønner at eg vil vinne den diskusjonen.
Er jo de som hisser seg som ikke kan diskutere.[;)]
Som visse folk her inne har eg lagt merke til, som bare kan forsvare seg med store bokstaver og masse tegn (!!!!!!)[:D]
Da har de ikke mer å si føler eg.

*men folk må ikke bli sint, da er ikke diskusjonen noe god heller*
Men det er lett for, visse folk bør nok ikke diskutere visst de ikke kan tåle å høre andre sine meninger.

Hmm, ble rotete dette.[:)]

Huff nei det liker jeg ikke....Blir egentlig fryktelig irritert så styrer unna diskusjoner så godt jeg kan[:D]

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

ja i noen tilfeller, for eg takler ikke mennesker som ikke kan innse at de faktisk har tatt feil & bør forandre seg litt osv

Ja, så lenge diskusjonen er sakelig! [:)]

Back
Topp