liker du å bruke

Martha2

Gift med forumet
ring, da utenom forlovelses og gifte ring altså[:D] og hva slags ring liker du, og hvor gammel er du?[:)][:)]

HATER å bruke ringer,....klarer ikke ha noe på fingrene,skikkelig uvant...

Jepp, har en på hver ringfinger. Synes det er fint på langfingeren og, men ikke pekefinger og lillefinger[:D][8D]

Før brukte jeg massevis av ringer, minst 3 på hver hånd.

Nå bruker jeg det nesten ikke i det hele tatt siden jeg ikke kan bruke det på jobb. Men når jeg har fri eller det er noe spesielt bruker jeg gifteringen på høyre hånd, og andre ringer på venstre. Har mange forskjellige som jeg varierer med [:)]

Har aldri likt ringer, før jeg fikk forlovelsesring. Den merker jeg ikke engang nå...

Så mulig jeg klarer og bruke andre ringer også, har bare aldri hatt behov for å prøve.

Nei, har ikke ringer og kan heller ikke fordra å gå med ringer, har aldri gjort det. er 23[:)]

Brukte alltid masse ringer da jeg var yngre, men etter jeg fikk fibromyalgi og ofte hovner opp gav jeg opp det. Nå er det bare forlovelsesringen og en jeg fikk av søstern i 20 årsgave jeg bruker til vanlig.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Har kun gifteringen, and thats it

Har en diamantring i gull som jeg fikk av mamma på venstre langfinger, og forlovelsesringen på høyre ringfinger (i looove it, diamant og hvitt gull)

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg bruker 2 ringer, forlovelsesring og en sølvring med diamant jeg fikk av søstera mi. Begge på samme finger.

Edit: Er 25. [;)]

Har to ringer, bruker bare ring hvis jeg skal noe spesielt.

Liker ikke å ha på ringer, så håper jeg dør ensom og alene så jeg slipper [:D]

Back
Topp