Liker dere vin ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest

Ja, liker dere vin ?
Isåfall, hvit eller rød?

Eller foretrekker dere øl, sider eller drinker ?
Eller kansje bare vann /brus o.l ?

Jeg er veldig glad i rødvin, spesielt spanske og portugisiske. 

Hvitvin og musserende viner er jeg ikke så begeistret for, samme med rusbrus og cider. Øl kan jeg derimot fint kose meg med:)

Favorittdrikken er imidlertid iskaldt vann med isbiter. 

Er glad i spanske i chilenske rødviner.
Hvitvin er jeg ikke noe glad i.

Øl og drinker er sånn passe, cider drikker jeg ikke :)
Men det beste jeg får er isvann

Jeg liker vin, både rød, hvit og rosé!

Favorittene blant de røde er Doppio Passo, Madonna di Como Dolcetto d'Alba, Montecillo Gran Reserva 2005.

Av hvitviner er jeg glad i ulike typer Sancerre, My world (New Zealandsk sauvignon blanc), og Rosemount Diamond Cellars Riesling Semillion Sauvignon Blanc.

Rosévin har jeg ikke like spesifikke ønsker for, vanligvis bare rasker jeg med meg en:p

Ellers er det alltid gøy å prøve nye viner, så sant de ikke er for søte.

Jeg liker forresten øl også!

Høres nesten alkoholisert ut her. Kan opplyse om at jeg ikke drikker sterkere varer enn dette, med mindre det er noe helt spesielt.

FrkPedersen skrev:
Jeg er veldig glad i rødvin, spesielt spanske og portugisiske. 

Hvitvin og musserende viner er jeg ikke så begeistret for, samme med rusbrus og cider. Øl kan jeg derimot fint kose meg med:)

Favorittdrikken er imidlertid iskaldt vann med isbiter. 

Signerer alt! :)

Jeg liker hvitvin. Rød blir for besk for meg. Ellers drikker jeg gjerne cider, men ikke i for store mengder. Det blir så søtt og kvalmende. Og øl :) Selv om jeg har gått bort fra det det de siste årene.

Er glad i rødvin, spanske, italienske, argentinske og chilenske.
Jeg takler hvitvin, men den kan ikke være søt, da brekker jeg meg faktisk av den.

Liker hvitvin, klarer ikke smaken av rød.. velger gjerne drinker ute på byen, men drikker og øl, varierer med humøret hva jeg helst vil ha av vin, drink og øl.

Men akkurat nå er det null inntak av slike varer, ble en alkoholfri hvitvin i går for å "late" som jeg var med på festen jeg og.... men  holder meg fint til brus og vann

Liker hvitvin, veldig glad i Riesling av diverse slagRødvin blir for surt og bittert for min del, også får jeg sinnsykt hodepine og mageknip av det

Av vin foretrekker jeg helst rød.
Blandt favorittene er gato negro og casillero del diablo(den med lilla skrukork)

Back
Topp