Liker dere høsten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Mange har en favoritt årstid og noen liker kanskje noe med de alle.

Selv er jeg mest glad i høsten, med den friske luften og trærne som begynner å bli gule.

Hva med dere, liker dere høsten, eller har dere en annen favoritt av årstidene? :)

Elsker høsten!! [emoji169][emoji1] Mørke kvelder, tente lys, pledd og deilige klær, serie på tvn, fine farger ute, friskere og befriende luft! Høsten må være min store favoritt [emoji7] LOVE IT

Min favorittårstid er uten tvil sommeren. Elsker at det er varmt og lyst, at man kan sitte på terrassen og grille, bade og nyte solstrålene.
Høsten er fin den også, men her i Bergen er det mye regn, så her blir det fort mørkt og gufsent. Hadde det vært tørt og fint så hadde det blitt en helt annen stemning med høsten. Synes også det er litt trist med høst fordi da vet jeg at vi går mot kaldere og mørkere tider, noe som setter en demper på humøret.

Mest glad i våren, og å vite at det blir lysere ute, og at varmere tider er i vente :) tidlig høst er greit, men når det har blitt skikkelig mørkt, kaldt, og mye regn, og før snøen kommer, kan jeg bli litt trist.

Jeg elsker høsten, fargene og den rå luften :Heartred Selv om det hører med en del regn her på vestlandet syns jeg det er så koselig å være inne på kveldene når det begynner å bli mørkt ute med tente lys osv :)

Back
Topp