Like svangerskap?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Er alle svangerskap like mtp symptomer? Hvis man i det første svangerskapet hadde ømme bryster som tidlig symptom, trenger man da ha det i det neste, eller kan det hende man har helt andre symptomer eller ikke har symptomer i det hele tatt også?[8|]

ingen av symptomene var like før jeg var mange uker på vei, så de trenger ikke være samme nei. (fått jente begge ganger forresten)

Det eneste symptomet jeg har denne gangen er svimmelhet og blodtrykksfall. Sist spydde jeg som en gris, hadde kjempeømme brystvorter og var svimmel og trøtt..

ORIGINAL: **Lykkeliten

Er alle svangerskap like mtp symptomer? Hvis man i det første svangerskapet hadde ømme bryster som tidlig symptom, trenger man da ha det i det neste, eller kan det hende man har helt andre symptomer eller ikke har symptomer i det hele tatt også?[8|]

Nei så absolutt ikke..
Jeg hadde ikke ømme bryster i det hele tatt denne gangen,men første svangerskap var det så vondt bare jeg var borti..
Ikke var jeg kvalm og oppkast like lenge denne gang..

Kan være heeelt ulikt.... Har to jentesvangerskap bak meg, men de er så ulik som svangerskap kan være....

Back
Topp