Like navn?

Mamii 27

Glad i forumet
Nå skjer det igjen... Først var det en venninne av meg som brukte ett navn jeg ønsket å ha på ett barn, og nå skjer det igjen. Hehe!!
Føler at jeg ikke kan bruke navnene da, at det blir litt teit å ha like navn. Hun ene venninnen min har dobbeltnavn på barnet sitt da, mens hun andre kun har ett.

Hm... Hva syns dere om det? Kan man bruke navnene for det? Disse to navnene har jeg drømt om siden jeg var liten og hørte på bl.a. Anne Kath Vestly sine fortellinger.

Jeg tror nok ikke jeg kunne brukt de navnene nå lengre gitt.. GODT de ikke rappet det ENESTE guttenavnet jeg ønsker meg da ;) Hehe. Jentenavn er jo enklere å finne flere fine av, syns jeg :)

Å, så kjipt;( Du skulle reklamert med navnene dine i lang tid så alle visste hva dine unger skulle hete. Men du kan jo begynne å fortelle folk hva han skal hete hvis det blir gutt. Da kommer ingen til å kalle ungen sin det. Tror nok ikke jeg ville valgt å kalle ungen det samme som ei venninnes, men kommer jo an på hvor nærme dere er...

Jeg skal bruke mitt guttenavn og jentenavn uavhengig om ei venninne skal bruke det... :)

Ganske kjipt når slikt skjer.
Er dere veldig nære venninner så ville jeg kansje vurdert å ikke brukt navnet.

Men bor man på en stor plass (by el. lignende) og kansje barna
ikke går i samme barnehage og skole, så ville jeg vurdert å brukt samme navn..
Men er jo opp til hver enkel.

Hvis  du føler for å bruke det likevel, så syns jeg du skal gjøre det!

Men her har det samme skjedd den siste tiden.. Hadde to navn jeg kunne tenkt meg på en gutt, men gode kamerater av meg og samboeren har kalt sønnene sine det for et par mnd. siden, hehe. Jeg klarer ikke å kalle en unge det, men skulle egentlig ønske jeg klarte det! :-D

Back
Topp